Bytex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) http://powerlord.dataportalen.com/metalnor...=omtaler&ID=654 Legg merke til det han sier om synthen, jeg spiller nemlig synth i bandet http://www.whereangelsfall.com. This is gonna get BIG. Coming to a concert venue near you this autumn. Endret 25. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Sweet! Gratulerer så meget Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Gratulerer, håper på en omtale av mitt eige band også snart...få først få somla oss til å lage en EP. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Takker. Vi er kommet litt lengre enn det da. Har 7,5 låter (nesten) ferdige. Blir fullengder etterhvert i høst/vinter engang. Først skal MCD'n slippes i september i Tyskland, nederland, Brasil (!), luxembourg, belgia, masse intervjuer med metalblader, og sikkert noe livespilling Detta blir bra. Vi har et lite plateselskap, Edgerunner records, i ryggen som styrer promoteringa. Endret 26. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ja vi sliter egentlig ikkje med matriale. Vi kunne vel strengt tatt allerede ha gitt ut en dobbel cd....men har aldri vore i studio...så vi sliter litt der... Men har sikkert over 20 sanger.. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hørte litt på låtene dere har på sida deres! Var ikke dumt det der... Særlig i Tyskland tror jeg dere har et godt marked, men det veit du vel allerede Gleder meg til å høre mer! Skal dere spille på Oslo Synthfestival i November? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Nei vi har ingen livejobber enda, vi må øve mye mere først. Dette er mere metal, tror ikke det har så mye på oslo synthfestival å gjøre, der det går mere på goth/EBM/darkwave techno. Du hører ikke så allverdens mye på de små klippene, siden låtene er alle sammen over 4 minutter lange. Men livejobber kommer nesten automatisk sammen med promoteringa av skiva. Fyren i Edgerunner prøver å få booka oss som support for Theatre of Tragedy i oktober, og det høres dritskummelt ut hehe. Tror samtlige i bandet tømte ryggen i buksa når vi hørte om det der TOT er et av mine største idoler, og Liv Kristine er dødslekker. 'Velvet Darkness they Fear' og 'Theatre of Tragedy' er milepæler innen goth metal. Endret 27. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nå spiller jo ikke ToT særlig mye goth-metal lengre, da. Likte dem tidligere, men fra og med Musique ble det skikkelig techno-metal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Jau, var derfor jeg bare nevnte de to første platene..Aegis var jo også OK, men et mye kaldere lydbilde enn de førstnevnte. Har ikke hørt mye på det som kom etter Musique. Men jeg så den nyeste TOT-videoen på metalsvisj her om dagen, og fy faen så sexy den er. Liv Kristine har KUN på seg en slags kjettingkjole med veldig vide masker og hele kroppen olja inn, i mange shots. Og den dama har kroppen i orden kan man si..Sangen husker jeg ikke så mye av merkelig nok Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kult dere skal spille med TOT! Men er enig med psilocybe at det gamle var best, og de albumene du refererer til er svært så bra. Men jeg synes jeg hørte at Liv Kristine ikke var med lenger? I tillegg har vel bandet bestemt seg for å fortsette med den nye stilen Bare ikke lag såkalt "kopibeskyttelse" på skiva deres så kanskje jeg kjøper'n også Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du skrev før meg, men den videoen må jeg se... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Om hun slutter vet jeg ikke, men hun har nylig sluppet ei soloplate under navnet Leaves' Eyes som er mye mere goth metal i den gamle TOT-stilen. Mener det er sammen med en av de gamle TOT-karene. Du finner hvertfall et intervju (og noen fine bilder ) på www.heavymetal.no http://www.heavymetal.no/show.article.asp?...d=13&artid=1470 Endret 27. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Fine bilder! Mon tro hva han på siste bildet drømte den natta Bra hun går tilbake mot den gode, gamle stilen igjen. Må sjekke ut den plata der Lenke til kommentar
Hrafn_ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nei vi har ingen livejobber enda, vi må øve mye mere først. Dette er mere metal, tror ikke det har så mye på oslo synthfestival å gjøre, der det går mere på goth/EBM/darkwave techno. Du hører ikke så allverdens mye på de små klippene, siden låtene er alle sammen over 4 minutter lange. Men livejobber kommer nesten automatisk sammen med promoteringa av skiva. Fyren i Edgerunner prøver å få booka oss som support for Theatre of Tragedy i oktober, og det høres dritskummelt ut hehe. Tror samtlige i bandet tømte ryggen i buksa når vi hørte om det der TOT er et av mine største idoler, og Liv Kristine er dødslekker. 'Velvet Darkness they Fear' og 'Theatre of Tragedy' er milepæler innen goth metal. La meg poengtere at TOT gigen ikke er bekreftet av noen som helst ennå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Er jo derfor jeg sier "kanskje" da, soppen Går ikke rundt og skryter på oss ting. Lenke til kommentar
Hrafn_ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg vet det. Men noen sa "Kult at dere skal spille med TOT", og da noen oppklare. Nå har vi imidlertid flere andre band på trappene å spille support for om TOT gigen skulle skjære seg da, så det er neppe noen krise. (La meg for Bitex sin del editere inn at Liv Kristine/Leaves Eyes er nevnt) Endret 27. august 2004 av Hrafn_ Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 gratulere får håpe dokker gjør det bra musikken e jo ikke å klage på lykke til videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå