Vectrex Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg har en Inspiron 8200 med pekebrett og pinne. Men jeg har tilkoblet en Usb-mus fra Logitech. Musa fungerer greitt den, men den er så treigt (må bevege musa veldig mye for å komme fra ett hjørne til et annet) Har prøvd å stille på dette i kontrollpanel, men finner kun muligheter for å stille på pekebrett/stick der. Har prøvd å disable pekebrettet i Bios, men jeg får rett å slett ikke til å justere musa. Hjelp meg.. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei, sa du at du hadde vært under kontrollpanel, mus => valgt riktig hardware fra "hardware"-taben og deretter stilt inn på hastigheten? Prøvd å installere drivere til musa di også? Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Problemet lar seg ikke fikse uten ekstra drivere, men jeg har nå funnet disse. Det hjalp. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hello, flott at det ordnet seg da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå