aabxx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg bestilte en vare som de hadde feilpriset til 1/3 av filen (et meget bra kupp altså ). Hadde mine tvil om de ville godkjenne kjøpet, men jeg fikk en personlig e-post hvor det stod det hadde oppstått en feil i prisingen og at de faktisk ikke engang solgte den varen lenger! Men de sa at de for god kundesørvis' skyld skulle både bestille ett nytt eksemplar til meg fra leverandør samt gi den til meg for kupprisen Det kaller jeg å gå langt for prinsippet om "kunden har alltid rett!"... selv om jeg altså utnyttet dem uten skrupler Så det er ikke bare selgeren som ribber kunden Anyway, mpx.no skal ha stor thumbs up! Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kjempebra! Bra med selskaper som virkelig setter service fremst Lenke til kommentar
decker Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skryt til MPX.no for god returservice også når det oppstår feil på produkter! -dec- Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg kjøpte en skjerm der og den kom med en død pixell og det tog 2uker fra jeg sendte an te eg fikk an igjen. men tinge er at eg har egentlig ikke rett på å få en ny skjerm når den bare hadde 1 ødelagt pixell. men jeg fikk en helt ny og det er jo sinnsykt bra av de og . og de er alltid flinke te å levere ting fort når jeg bestiller derfra. så two thumbs up te de Endret 25. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
So|o Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Knallbra ! Har selv bare gode erfaringer med MPX Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mpx er bra. har dog bare bestilt av dem en gang. Når de hadde feilprisa en 200gb til 499,- Fikk den og Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har 6 av de disken liggende på posten i morgen. 1,2 Tb til 3000 Kr! Må si det var meget bra av MPX. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bare ikke prøv å bruk angrefristen hos mpx. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det kaller jeg å gå langt for prinsippet om "kunden har alltid rett!"... selv om jeg altså utnyttet dem uten skrupler Så det er ikke bare selgeren som ribber kunden Anyway, mpx.no skal ha stor thumbs up! Istemmer med skryt til MPX i denne saken. Selv nøyde jeg meg med å bestille 1 disk - da jeg var usikker på om det var feilprising eller dumping av utgående produkt. Men når MPX strekker seg så langt i en slik sak, synes jeg også vi som mottok disse billige varene har en forpliktelse overfor dem - som et minimum at vi i noe tid fremover har MPX som vår hovedbutikk når vi skal kjøpe datadeler (med mindre varene er vesentlig overpriset hos MPX da). Dette av 2 grunner: 1. MPX har tapt penger på oss; og ihvertfall jeg føler en moralsk forpliktelse til å handle hos dem inntil det tapet er blitt utjevnet med inntjening. 2. Når en sjappe har så god service, fortjener de økt omsetning. Økt omsetning vil på sikt gi lavere priser - og kombinasjonen lave priser og god service er vel noe vi alle trakter etter...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå