Joachim_F Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Codemasters har nå lansert en omfattende demoversjon av det femte Colin McRae-spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skal ikke begynne og kritisere det før jeg har testet fullversjoenen, men jeg syntes demoen virket litt "tamm" Lenke til kommentar
HWE Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Testa demoen i går. Kan ikke si jeg ble veldig imponert. Bilen oppfører seg kanskje bedre enn i de foregående versjonene, men dette når ikke opp til RBR. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bare så synd at demoen inneholder virus: Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Jeg mistenker egentlig at det er en eller annen form for kopibeskyttelse (protect.dll) som antivirusprogrammet ditt registrerer som et virus. Det skjer av og til - f.eks. StarForce registreres som virus av enkelte antivirusprogrammer. protect.dll i demoinstallasjonen min ser ut til å stamme fra nettopp StarForce. Demoen har vært ute i over et døgn nå, og om den inneholder virus burde Codemasters ha funnet ut av det nå og trukket den. Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Testa demoen i går. Kan ikke si jeg ble veldig imponert. Bilen oppfører seg kanskje bedre enn i de foregående versjonene, men dette når ikke opp til RBR. Husk på at dette er en 70% ferdig demo, å kan forhåpentligvis ikke sammenlignes med det ferdige produktet... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) masse prat ok, men jeg får også denne når jeg starter demoen: Har DX9C Endret 25. august 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 masse prat ok, men jeg får også denne når jeg starter demoen: Har DX9C daaaa sliter du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg