fullifaencom Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hva med å heller gå for denne bryteren isteden, ikke så KJEMPE pen men den går ann prisen er heller ikke så værst, 25 kr Tja, vet ikke tror heller jeg vil ha en eller annen "stor" stål bryter... helst så flat som mulig. Driver på å vurdere mulighet for å få plass til DVD brenner Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Begynner å bli litt lei av komplett, varene mine er jo ikke pakket enda engang... bestilte på tirsdag, alt var på lager. Bestilte også noe fra usa, de ble sendt noen timere senere og er nå registrert som EXPORTED fra philadelphia.... GRRRR DUMME KOMPLETT Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bestilte også noe fra usa, de ble sendt noen timere senere og er nå registrert som EXPORTED fra philadelphia.... GRRRR DUMME KOMPLETT hehe, lang reise, frakten blir å koste. Helt enig med den når det gjelder komplett, er ikke helt fornøyd med de heller, samt support firmaet deres Effekt Eleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå