Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til 1,3 mill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville ha sett nermere på biler som bently, rolls, andre jaguarer, større mercer, ikke bmw, lexus cab.... det er et hav av biler å kjøpe.

Kanskje en A8 med allt utstyr? gode biler og veldig komfortable med gode motorer. Har ikke så mye sammenligings grunnlag.

javell, hvorfor ikke bmw?

Kebab tralle, lite status. Når man kjøper dyr bil og da mener jeg virkelig dyr bil så kjøper du noe med status, ikke noe som enhver person kan kjøpe seg, hvem kjenner vel ikke noen med bmw 316IS? fytterakkern.... Men det er nå bare min personlige mening da. Som sagt ikke bmw pga at alle kan kjøpe en bmw og de dyre modellene er ikke pener eller skiller seg ikke ut på samme måte som de andre merkene jeg nevnte.

He he he he, så igjennom noen poster nå og du er jo bmw fan boy :whistle:

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar

hehe bmw er jo det beste da :)

er vel 318is det heter.

Men en ny m3/m5 skiller seg nok litt ut.. Så har en jo 7 serie og x5 alle er biler som skiller seg ut da!

Personlig ville eg iallefall kjøpt en ny m5, stort mer status går det jo ikkje an og få, og med 500 hk er du kongen på veien :D

Men grunnen til at det er så mangen brukte bmwer er kansje att folk heller importerer en brukt bmw enn og kjøpe en ny skrot bil her i norge. Tipper en bra utstyrt 8-10 år gammel 5 serie kan konkurere med mangen nye biler på kjøreegenskaper og slår nesten alle på confort :p

Lenke til kommentar
Porche Kayenne som vist i tråden over her vil jeg si er et sikkert valg, har sett flere tester av denne og alle er overbeigeistret over bilen :)

Så en "familie" i Trondheim som hadde en Cayenne, skal si jeg stirret og :dribble: før den forsvant rundt et hjørne :p De i TopGear likte visst ikke Cayenne noe godt. De så masse positit om denne, men mot slutten så kunne han ikke tenke seg å kjøre mer i denne, så han gikk ut av bila og gikk hjem :roll:

Seserr:Trådstarter spør ikke i et hardware forum, men i amotor`s forum.

Det er faktisk naboen min som har gått av skaftet og anskaffet det monsteret over, og den er faktisk utrolig rå i "levende live". Jeg synes egentlig den var stygg før jeg fikk tatt den i nærmere øyesyn, men etter en liten inspeksjonsrunde må jeg si at dette må være SUVen for krøsuser og andre kapitalsterke kjøpere.

Lyden må føles på kroppen før du skjønner hva det dreier seg om. HD kan bare pakke sammen og dra hjem. :D

-KJ

Lenke til kommentar
Kebab tralle, lite status. Når man kjøper dyr bil og da mener jeg virkelig dyr bil så kjøper du noe med status, ikke noe som enhver person kan kjøpe seg, hvem kjenner vel ikke noen med bmw 316IS? fytterakkern.... Men det er nå bare min personlige mening da. Som sagt ikke bmw pga at alle kan kjøpe en bmw og de dyre modellene er ikke pener eller skiller seg ikke ut på samme måte som de andre merkene jeg nevnte.

He he he he, så igjennom noen poster nå og du er jo bmw fan boy :whistle:

Og det er heller ingen som har råd til en Mercedes 190E ifra 90-tallet..?

Eller en Audi 80, 90, 100, A4 or whatsoever...?

Er nesten like greit å kjøpe seg en bmw no for tida, for no kjøper stort sett alle andre merker...

Såg en ny bmw 6-serie trille rundt i Bergen her hin dagen...og om ikkje det drar oppmerksomhet, så veit eg pokker ikkje ka som gjer det... :p

Lenke til kommentar

Håper dere er klar over at Escalade er en elendig sammensatt bil :) Blikkboks til mange penger.

EDIT: Alle de nye Caddisene er laget for folk som har for mye penger og synes at det er viktigere og se bra ut en og ha en god bil.

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

Valget mitt hadde nok falt for en Volkswagen Touareg. Grunnen til dette er at dette er en av de få SUV'ene som virkelig kan kjøres utenfor veien. Den er diskré for vanlig folk, men har et utséende som får oss bilkjennere til å smile. Bilen bygger på samme platform som Porsche Cayenne og med turbodieselen på 333hk og 750nm så sier det seg selv at det flytter seg.

1040306661.24299.892_medium.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...