Skrue_McDuck Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg og pappa har lenge diskutert dette med bil. Vår forige bil var en Jaguar XK8 2000 modell, men pappa likte ikke denne (vet ikke hvorfor)! Er det noen som har tips til hvlken bil vi burde kjøpe? kan gi 1,3 mill! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tja...Med 1,3mill i budsjettet er det vel stortsett bare å velge å vrake i biler. Jeg ville kjøpt en Dodge/Chrystler Viper GTS Coupe, hvis bilen ikke skal brukes til å frakte hele familien. Passende nick btw. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 kommer jo helt klart an på hva slags bil du vil ha da.. sportsbil så er vel en viper ikke å forakte, men får du den til 1.3 mill her i landet? Det jeg ville tenkt på er en kraftig audi.. A8 med 4liters v8 og 300hk. eller en S4 med 4.2 liter. Begge de bilene ligger på rundt 1.2-1.3 mill.. Eller kanskje en BMW M3 hvis du er litt "yngre i sinnet".. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mercedes S-klasse, BMW 7-serie, Audi S8, Aston Martin DB-7... Det finnes da hauger av luksusbiler Tror ikke så veldig mange her på forumet har prøvd så mange at de kan sammenligne da men Ååå, hadde jeg hatt så mye til en bil... Lenke til kommentar
Champ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 gå opp et par hakk, Mercedes CL 600 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 gå opp et par hakk, Mercedes CL 600 tror du kommer lett over 1.3 mill for en cl600... hvis jeg først skulle kjøpt en bil for så mye penger, ville jeg ikke kjøpt en brukt en, og jeg finner ikke en cl600 ny for under 2mill.... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 så er det jo noe som kalles "skyline"..har hørt mye bra om den gitt.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Er ikke helt sikker på hva den koster. Men Autofil`s Jan Erik sa rundt 1,6 mill da. Men denne er utrolig fet da, utrolig fet lyd på den bila. Så innslaget på Autofil. Min dømme bil Porsche Cayenne Turbo Endret 25. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bmw m5 eller x5, helst en m5 da nye har vel 500hk++ Nye dieselmotoren bmw kommer med er det krutt i , 276 hk hadde vert noe Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eller ka om du berre kjøper en vanlig bmw/mercedes etc. bil til 5-6-700 000, og bruker resten av pengane på fyll og fanteri ? Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Er ikke helt sikker på hva den koster. Men Autofil`s Jan Erik sa rundt 1,6 mill da. Men denne er utrolig fet da, utrolig fet lyd på den bila. Så innslaget på Autofil. Min dømme bil Porsche Cayenne Turbo Den der var fet pappa skal se på den når han kommer hjem! Eller ka om du berre kjøper en vanlig bmw/mercedes etc. bil til 5-6-700 000, og bruker resten av pengane på fyll og fanteri ? Jeg er dessverre under 18år:-) Opus,25/08/2004 : 18:57] Passende nick btw. hehe! Endret 26. august 2004 av Skrue_McDuck Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvordan bil skal dere ha? stasjonsvogn, sedan, SUV, sportsbill etc Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du får ein nice SUV til 1,3 mill Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Porche Kayenne som vist i tråden over her vil jeg si er et sikkert valg, har sett flere tester av denne og alle er overbeigeistret over bilen Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tror du vil få mer respons i ett dedikert bil forum enn i ett hardware forum:) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Porche Kayenne som vist i tråden over her vil jeg si er et sikkert valg, har sett flere tester av denne og alle er overbeigeistret over bilen Så en "familie" i Trondheim som hadde en Cayenne, skal si jeg stirret og før den forsvant rundt et hjørne De i TopGear likte visst ikke Cayenne noe godt. De så masse positit om denne, men mot slutten så kunne han ikke tenke seg å kjøre mer i denne, så han gikk ut av bila og gikk hjem Seserr:Trådstarter spør ikke i et hardware forum, men i amotor`s forum. Endret 26. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er jo greit å kunne kjøpe en bil til litt over en mill, det er jo bare å finne ut hva man trenger og hvilken bruk den er tiltenkt. Har man kjørt jaguar og slike biler er vel komfort, kraft og eleganse som rår bilvalget. Ville ha sett nermere på biler som bently, rolls, andre jaguarer, større mercer, ikke bmw, lexus cab.... det er et hav av biler å kjøpe. Kanskje en A8 med allt utstyr? gode biler og veldig komfortable med gode motorer. Har ikke så mye sammenligings grunnlag. Vil man ha noe som er sporty så kjøp en porche, supra, skyline eller noe slikt. Gleder meg til å se bilder av nyervervelsen. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du kan gi pengene dere skal bruke på bil til meg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva med en bil herfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå