Gå til innhold

hvilket p2p program er best?


Dizk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Har rapportert tråden så får vi se hva modderne sier." Hva faen er det for noe? Sladrer til moddene liksom?!? :hrm:

Har du sett Report knappen i øverste høyre hjørne av hver post? Den er der for å brukes da vet du :thumbup: Hvorvidt dette er sladring eller ikke er jo helt bak mål, som sagt er det opp til modderne å bestemme hva som er lov og ikke. Det er inderlig godt at ikke alle brukerne her har rettigheter for da hadde det VIRKELIG bli texas!

Lenke til kommentar
En annen ting er jo om det strider mot rettnignslinjene. Har rapportert tråden så får vi se hva modderne sier.

Nå har jo til og med det amerikanske rettssystemet kommet frem til at de som tilbyr p2p-programmer ikke er ansvarlig for det som faktisk overføres...så da må det vel gå an å diskutere programvaren her på forumet også.

 

Se Fildelere vs. Hollywood: 1 - 0.

OK - jeg gir meg!

 

Er bare sååååå lei av disse trådene! Men, men - skal ikke fyre meg opp av den grunn :innocent:

Lenke til kommentar

For folk som faktisk _bruker_ forumet, så er det irriterende at det til statighet dukker opp poster som har vært oppe tusen ganger før. Det er ofte de som ikke bruker forumet til annet enn å poste her hver gang de har et spørsmål som gjør dette.

Når jeg går igjennom "siste 24 timer" så ser jeg så å si alltid poster som har vært oppe mange ganger før, opptil flere på èn side, gidder ikke engang å svare på de. Synes folk heller bør FINNE "søk" -knappen! Det er mye lettere både for de som har spørsmål, og digg for de som bruker forumet å slippe å se de samme spørsmålene igjen, og igjen.

Lenke til kommentar
Bruker E-Donkey og Earth Station v !!!

Hmmm... earth station 5... hvor har jeg hørt det før... å ja, p2p programmet med bakdør til å slette alle filer på disken din, totalt utenfor enhver lov (eller så hevder de), med masse falske påstander om anonymitet osv. og generelt noe av det mest suspekte jeg har sett på nett. Tror jeg holder meg til et "seriøst" P2P program.

 

Kjella

Lenke til kommentar
For folk som faktisk _bruker_ forumet, så er det irriterende at det til statighet dukker opp poster som har vært oppe tusen ganger før. Det er ofte de som ikke bruker forumet til annet enn å poste her hver gang de har et spørsmål som gjør dette.

Når jeg går igjennom "siste 24 timer" så ser jeg så å si alltid poster som har vært oppe mange ganger før, opptil flere på èn side, gidder ikke engang å svare på de. Synes folk heller bør FINNE "søk" -knappen! Det er mye lettere både for de som har spørsmål, og digg for de som bruker forumet å slippe å se de samme spørsmålene igjen, og igjen.

Da skjønner jeg ikke hva du gjør i denne tråden :whistle:

Lenke til kommentar
For folk som faktisk _bruker_ forumet, så er det irriterende at det til statighet dukker opp poster som har vært oppe tusen ganger før. Det er ofte de som ikke bruker forumet til annet enn å poste her hver gang de har et spørsmål som gjør dette.

Når jeg går igjennom "siste 24 timer" så ser jeg så å si alltid poster som har vært oppe mange ganger før, opptil flere på èn side, gidder ikke engang å svare på de. Synes folk heller bør FINNE "søk" -knappen! Det er mye lettere både for de som har spørsmål, og digg for de som bruker forumet å slippe å se de samme spørsmålene igjen, og igjen.

Helt enig!

 

(Jeg ble for irritert til å kunne formulere meg på en så god måte)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er også lei disse trådene.

 

En annen ting er jo om det strider mot rettnignslinjene. Har rapportert tråden så får vi se hva modderne sier.

 

*Tronaldo*

heh, sånne som deg er irriterende...

 

Men anyways....

 

 

hva som er best er avhengig av hva du skal bruke det til...

 

Det er _selvfølgelig_ bare lovlige ting...

 

DC++ er ofte fint når du selv kan dele mange lovlige ting, da det er vanlig med minstekrav på de forskjellige hub'er....

 

 

du har jo iTunes store da... Napster er vel tidvis oppegående igjen og?

 

Bittorrent er jo og en løsning da...

Lenke til kommentar

tråder som omhandler p2p og båndbredde har en lei tendens til å oversvømmes av personer med dårlig skjult entusiasme for nedlasting av varer (warez) og som bruker hele alfabetet av smileys. Dette er irriterende synes jeg, og er med på å sette hele forumet i dårlig lys, synes jeg.

 

I tillegg er det irriterende at samme ting kommer opp igjen og igjen.

Lenke til kommentar
En annen ting er jo om det strider mot rettnignslinjene. Har rapportert tråden så får vi se hva modderne sier.

Nå har jo til og med det amerikanske rettssystemet kommet frem til at de som tilbyr p2p-programmer ikke er ansvarlig for det som faktisk overføres...så da må det vel gå an å diskutere programvaren her på forumet også.

 

Se Fildelere vs. Hollywood: 1 - 0.

Nettop. Et P2P program i seg selv er ikke ulovlig selv om det finnes mye ting og tang på slike nettverk som ikke alltid er like lovlig å laste ned. Litt gråsoneområde det her egentlig.

 

Og for å rette litt krittik mot moderatorene her på siden så synes jeg de har vært litt for strikse med slike tråder om nedlasting.Og det med piratkopier er noe en god del mennesker bruker og ser ikke helt vitsen med å prøve og skjule det. Men jeg kan også være enig med dem som sier at slike tråder som dette er irriterende for det er ofte det samme spørsmålet som blir stilt hele tiden.

Lenke til kommentar

"#¤"#¤ earth station jalla. Første jeg opplevde når jeg åpna siden var en jævla irritabel musikk! (anlegget sto på max og jeg har 2 12'ere og 1 15" og 1 18", så musikk på websider sliter no jævlig). Fjortisdesign og rykter om altmulig jalla. Holder meg LANGT unna slikt møl. DC++ er nice :p

Lenke til kommentar
<TOTALT OFF TOPIC>

Hvordan i alle dager er det mulig å ha over 6000 poster på forumet slik som Blib har? Det er jo helt ufattelig mange poster!

</TOTALT OFF TOPIC>

Han er moderator da.. dvs. han har mye med forumet å gjøre, samt moderatorer pleier også å poste en grunn til hver post de stenger.

Lenke til kommentar

for det første så prøvde eg å søke før eg lagde denne topicen, men eg fikk en feil. kanskje eg ikkje var logget inn.. viss det er sånn at du må være pålogget for å bruke søke funksjonen..eg vet ikkje. men viss du irriterer deg over tråden så drit i å lese den.. så enkelt er det.

 

"Og det med piratkopier er noe en god del mennesker bruker og ser ikke helt vitsen med å prøve og skjule det." - Tommy Dreamer

 

helt enig. og takk til de som svarte på det som tråden faktisk dreiet seg om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...