Gå til innhold

Chess King og Kontant


Anbefalte innlegg

Er det ikke på tide at Chess setter ned sine priser på sine topp-abb? Nå er det jo nesten ikke noe poeng å betale "i dyre dommer" for å ha et proff abb lenger. Hvis man gidder å fylle på kortet sitt, så er det jo snart like billig med kontantkort. Jeg vet at Chess sikkert setter pris på å få inn penger før samtalene faktisk blir gjort, men dette handler også om å ta seg av sine eksisterende stor-kunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får ikke noe i posten vi heller. Autogiro sørger for at pengene bare forsvinner fra konto, og noe annet får vi jo ikke. Med unntak av reklame i ny og ne naturligvis, men jeg kan gjerne slippe den for å få billigere abb. Så lenge de tilbyr et proff-abb så bør chess sørge for å ha priser som står i forhold til prisen. Og det er det mange som er enig med meg i. Resultatet blir at folk som meg går vekk fra de dyre abb, men det er kanskje de Chess ønsker for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

Jeg har chess king på andre året, betalt fram til mai. Har faktisk vurdert å bytte til kontantkort. Tror nesten det blir billigere for meg. Det skiller jo bare 20 øre pr. minutt. 5 øre billigere for tekstmeldinger.

960 / 12 = 80 kr i måneden. Skal ringe et par minutter og sende et par SMS for å tjene inn king abonnementet.

 

"Correct me it I'm wrong"

 

Noen som vet hva chess gjør med det innestående beløpet i tilfelle?

Lenke til kommentar
Hvis du bytter abb i løpet av det året du har betalt for, så beholder Chess innbetalt abb avgift.

Har de lov til det?

Bare tenker på årsavgiften til biler. Der kan man få igjen noe i hvert fall. Hvis det er mer enn et halvt år igjen.

Så lenge det står i vilkårene har de lov til det.

Lenke til kommentar
Hentet fra Kundeservice sidene til Chess:

 

Ved bytte fra ChessKing i avtaleperiode refunderes halvparten av gjenstående årsavgift.

Da jeg skulle bytte (King -> Move) fikk jeg beskjed pr epost at det forhåndsbetalte IKKE ble betalt tilbake.

Endte jo da med at jeg ventet til perioden var over før jeg byttet.

At de kan være så inkonsekvente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...