Propaganda1 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 bleiking er sååååå tidlig 90 talls neida...men lenge siden jeg har sett en kar med ordenlig bleika hår.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 bleiking er sååååå tidlig 90 talls neida...men lenge siden jeg har sett en kar med ordenlig bleika hår.... Har mørkeblondt hår da.. Og vi snakker ikke om kjempeblekinger, men var så trist å klippe bort alt det solblekte håret.. Men jeg gjør det jo som sagt ikke så ekstremt at det er noe å reagere på.. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 :!: *se for seg fiskepinna på arabersjappe og får seg hårklipp* Sålenge det ikke er snakk om shariaklipping så vil nok gjerrigknarken i meg velge billigste tilbyder, uavhengig av hudfarge. Men har ikke "kvardagsrasisten" i deg noe han skulle ha sagt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 :!: *se for seg fiskepinna på arabersjappe og får seg hårklipp* Sålenge det ikke er snakk om shariaklipping så vil nok gjerrigknarken i meg velge billigste tilbyder, uavhengig av hudfarge. Men har ikke "kvardagsrasisten" i deg noe han skulle ha sagt? Kvardagsrasister liker å spare penger Lenke til kommentar
salif Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg klipper meg selv Billigste klippen jeg får tak i :] Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 :!: *se for seg fiskepinna på arabersjappe og får seg hårklipp* Sålenge det ikke er snakk om shariaklipping så vil nok gjerrigknarken i meg velge billigste tilbyder, uavhengig av hudfarge. Men har ikke "kvardagsrasisten" i deg noe han skulle ha sagt? Kvardagsrasisme kan fint kombineres med kapitalisme, men det gjelder som alt i livet og ha en balansegang. Jeg har ikke noe imot mørkhudete, men å bringe litt balanse i regnskapet til sosiopatleksa ved økt generalisering er bare sunt. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har ikke noe imot mørkhudetePressiseres; Inntil de begynner å oppføre seg som mørkhudete vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå