FiskePinna Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mange Bergensere her på forumet så kaster ut spørsmålet; hvor i Bergen by / sentrum er det billigst å klippe seg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du finner mange sånne arabersjapper hvor det koster 100kr å klippe seg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Klippe og klippe, fru blom. Det er greit hvis du vil ha den typiske kort i nakken og litt lengre på toppen-sveisen. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hva med å gå på en eller annen frisørskole. De trenger alltids noen som kan sitte modell. Tror du til og med kan få klippen gratis der. (fikk nå vertfall jeg) EDIT: leif Endret 25. august 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva med å gå på en eller annen frisørskole. De trenger alltids noen som kan sitte modell. Tror du til og med kan få klippen gratis der. (fikk nå vertfall jeg) EDIT: leif Jah, er vanlig det. I tillegg så kan du ende opp med å få en sabla morsom sveis. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 :!: *se for seg fiskepinna på arabersjappe og får seg hårklipp* Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 :!: *se for seg fiskepinna på arabersjappe og får seg hårklipp* Sålenge det ikke er snakk om shariaklipping så vil nok gjerrigknarken i meg velge billigste tilbyder, uavhengig av hudfarge. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bak politi-stasjonen ved Marken kan du klippe deg for 120kr. Syns de er flink til å klippe, men tviler på at de har noe særlig variasjon i hvordan de klipper folk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Under smørsbroen er den noen som klipper meget billig, var faktisk på TV fordi de klippet så bra og billig. ...heter Flower Frisør eller noe sånt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er jo egentlig frisører all over bye så blir ikke vanskelig å finne en. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 istedenfor frisørskole,så er det jo folk under opplæring på frisørsalonger også,da blir det billig,og du kan velge sveis Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva med å heller legge litt penger i en frisyre? Du klipper deg vel ikke så ofte Lenke til kommentar
lodott Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg klipper deg for en 50 lapp Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kom hit til østlandet, nærmere beskrevet hedmarken så skal jeg klippe deg gratis... Mot at jeg får lov å ta bilde og poste det hvor jeg vil såklart Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kom hit til østlandet, nærmere beskrevet hedmarken så skal jeg klippe deg gratis... Mot at jeg får lov å ta bilde og poste det hvor jeg vil såklart FAG!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er dyrt i Stavanger i forhold til bergen, jeg har aldri sett noen plass man kan klippe seg for 100kr her. Selv må jeg punge ut 350kr hver gang (eller mamma da ) Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva med å gå på en eller annen frisørskole. De trenger alltids noen som kan sitte modell. Tror du til og med kan få klippen gratis der. (fikk nå vertfall jeg) EDIT: leif Jah, er vanlig det. I tillegg så kan du ende opp med å få en sabla morsom sveis. Ja det kan du jo, men det er en fullt utdannet frisør som går over sveisen din etterpå og retter litt opp på små feilene. Jeg ble nå vertfall ytterst fornøy. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 FAG!! Jeg har da vel ikke frisørutdannelse da din gnom Nettopp det som hadde vært morro. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er dyrt i Stavanger i forhold til bergen, jeg har aldri sett noen plass man kan klippe seg for 100kr her. Selv må jeg punge ut 350kr hver gang (eller mamma da ) Og jeg betaler 450 kr i Oslo... Pluss eventuelle produkter og sånt.. (blekinger ) etc.. Og det er en kjede.. Får kanskje se meg om etter ny frisør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå