Gå til innhold

billige diNovo tastatur og mus?

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på " Logitech diNovo Cordless Desktop For Notebooks Norwegian Layout Retail" og "Logitech diNovo Media Desktop Norwegian" annet enn 900,- i forskjell? Ser det er to ulike prod. nummer om jeg søker på diNovo i produktguiden. :ermm:

Endret av kryppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om førstnevnte er for bærbare (tror jeg), men hva som er forskjellen vet jeg ikke. Kan heller ikke finne noen bilder av notebook-versjonen.

Men nå har imidlertidig ITButikken en pris på 1091kr :dontgetit: for den vanlige versjonen. Det merkelige er at de også selger det samme for 1879kr. Noen som har peiling på hva som foregår?

Btw, sporer litt av her nå, men kan man justere volumet via tastaturet og/eller mediapaden?

Lenke til kommentar

Har pratet med logitech og forskjellen mellom de 2 pakkene er at den dyre utgaven benytter Bluetooth, mens den rimelige utgaven benytter FR. Bortsett fra det så er pakkene lik.

Da har jeg et annet spørsmål, trenger man BT? Altså, rekkevidden er jo forskjellig mellom BT og FR, men det er jo ganske stor forskjell i pris. Jeg har vel heller ikke tenkt å sitte så veldig langt i fra PC heller. Er det tilstrekkelig med FR?

Endret av kryppe
Lenke til kommentar

IR?

Du mener vel RF?

Har ikke sett noe trådløst utstyr som bruker IR på masse år. Grunnen er at man jo må ha "øyekontakt" mellom IR punktene. Dette blir vanskelig på feks mus. Det vanlige i dag er RF (radio), som har ~2-3 m effektiv rekkevidde. Der kan man holde mus/tastatur i hvilkensomhelst rettning uten å bekymre seg for at IR øynene har kontakt.

Noen av fordelene med Bluetooth, er rekkevidden ( ~10 m) og at du kan bruke Bluetooth mottakeren til andre ting samtidig, feks. for å koble til en mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...