lars-frr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Begynner av å bli lei av å få en laaaaaang liste opp hver gang jeg skal søke på noe i google eller sol .. F.eks skriver a og får opp alt som har blitt skrevet på a noen gang .... Går det an å skru av denne funksjonen Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja. Konverter til Opera Evnt kan du åpne IE og gå inn på Tools - Internet Options - Content - AutoComplete. Der fjerner du krysset i boksen for Forms og evnt de andre boksene. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hold musepekeren over det som kommer opp på lista, slik at det blir merket, og trykk delete. Eller gå inn i innstillingene for IE og skru av auto-complete. EDIT: Ah, skjønte det nå Endret 25. august 2004 av dsgf Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har dette noe med auto-complete å gjøre da? Mener at det å cleare history også fjerner søkeord... Lenke til kommentar
hart Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) kan det være at du vil søke på Bin Laden, uten å få treff på Osama? Søk i google på: Bin Laden -Osama Ha meg unnskyldt om jeg misforsto spm ditt Edit: Tror jeg svarer på noe annet enn det du spurte om, bruker bare Opera for tiden så the "IE-challenge" er litt fjernt for meg for tiden... Endret 25. august 2004 av hart Lenke til kommentar
reset Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Start internet Explorer. Gå til: Verktøy - Alternativer. Du får da opp en dialogboks: Velg arkfanen Innhold, Trykk på knappen Autofullfør. Trykk Tilbakestill skjemaer -Dette vil fjerne all historikk fra skjema elementer. PS: her kan du også velge om du skal huske verdier du skriver inn i skjema elementer i fremtiden. Endret 25. august 2004 av reset Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Programvarespørsmål skal i Programvarekategorien. Det er derfor den er her. Flyttes Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hmm, må si denne tråden hjalp litt. Slet selv med å fjerne den lange lista med alt jeg noen gang har søkt på. Prøvde jo å slette leserlogg, men funket fortsatt ikke. Noen som vet hvordan jeg kan slette dem for godt? Slår jeg på Autofullfør-funksjonen så er den lange lista der igjen! Jeg kan jo slette dem manuelt en etter en, men dette bruker lang tid. Endret 18. juli 2009 av Silfsurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå