Vo0do0 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er ikke Kung Fu. Det er Gung Fu. Og jo, jeg tror Royce Gracie hadde vært vinneren i en kamp mot Masutatsu Oyama. Gracie familien er legendarisk. Og Royce er en fantastisk utøver. Mas er legendarisk nok han, ble kalt guds hånd. Han drepte okser med bare nevene, kan ikke tenke meg et menneske i verden som kunne slått han uvepnet. Uansett banker pappan min pappan din. Hvem som hadde vunnet kommer litt ann på hva slags kamp det er snakk om, en helt åpen mma type kamp tror jeg Gracie hadde vunnet, mens en stående kamp lett kunne gått i Oyama sin favør.. Kommer jo litt ann på om Oyama bare har trent karate eller har supplementert med andre stilarter også... HEHE, jeg banker pappaen din Jeg tenker self. på en åpen MMA kamp... Alt går. Karatefolk, meg tidligere, er ikke trent i bakkekamp. Det er derfor jeg tror Royce ville vunnet den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dau link.. Kjedelig! Noen som kan beskrive hva som skjer på filmen? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg tenker self. på en åpen MMA kamp... Alt går.Karatefolk, meg tidligere, er ikke trent i bakkekamp. Det er derfor jeg tror Royce ville vunnet den. Royce Gracie var veldig god, men er nå alt for gammel. Dessuten har MMA utviklet seg endel siden Gracie var på topp. Nå kan alle utøverene i F.eks Pride sloss både på maken å stående. Å da er det Fedor Emelianenko som er kongen. Går vi ned i lett tungvekt så er det Wanderlei Silva. Hvis det var en kamp mellom en av disse to mot Gracie idag, hadde han fått skamjuling enkelt å greit. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg tenker self. på en åpen MMA kamp... Alt går.Karatefolk, meg tidligere, er ikke trent i bakkekamp. Det er derfor jeg tror Royce ville vunnet den. Royce Gracie var veldig god, men er nå alt for gammel. Dessuten har MMA utviklet seg endel siden Gracie var på topp. Nå kan alle utøverene i F.eks Pride sloss både på maken å stående. Å da er det Fedor Emelianenko som er kongen. Går vi ned i lett tungvekt så er det Wanderlei Silva. Hvis det var en kamp mellom en av disse to mot Gracie idag, hadde han fått skamjuling enkelt å greit. Jeg er fullt klar over utvikklingen i mma. Men det jeg tenkte på var Royce Vs. Oyama. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 For alle dere som klager over død link: http://www.compfused.com/directlink/277/ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Steike, det der var imponerende! :O Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Gi den gutten noe beroligende. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 God nok han, men var ikke så skummel som han kanskje tror selv. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Hoi, han var vill Men han virka ikke så utrolig skummel nei. Var det forresten karate det skulle være? Endret 24. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 han blir heftig eid av star wars kid haha god trim Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) han blir heftig eid av star wars kid LOL! 404 sad.gif Ditto Endret 24. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nhåå...så sinna da. Jeg slenger drit, men egentlig er jeg misunnelig. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 For alle dere som klager over død link:http://www.compfused.com/directlink/277/ dere skal ikke lese alt før dere klager a? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 dere skal ikke lese alt før dere klager a? Er for lat til å lese innlegg i en tråd som jeg ikke finner særlig interesang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå