Gå til innhold

filmsnutt av den virkelige KarateKid

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke Kung Fu. Det er Gung Fu.

Og jo, jeg tror Royce Gracie hadde vært vinneren i en kamp mot Masutatsu Oyama.

Gracie familien er legendarisk.

Og Royce er en fantastisk utøver.

Mas er legendarisk nok han, ble kalt guds hånd. Han drepte okser med bare nevene, kan ikke tenke meg et menneske i verden som kunne slått han uvepnet. :hmm:

Uansett banker pappan min pappan din. ;)

Hvem som hadde vunnet kommer litt ann på hva slags kamp det er snakk om, en helt åpen mma type kamp tror jeg Gracie hadde vunnet, mens en stående kamp lett kunne gått i Oyama sin favør..

Kommer jo litt ann på om Oyama bare har trent karate eller har supplementert med andre stilarter også...

HEHE, jeg banker pappaen din :p

Jeg tenker self. på en åpen MMA kamp... Alt går.

Karatefolk, meg tidligere, er ikke trent i bakkekamp. Det er derfor jeg tror Royce ville vunnet den.

Lenke til kommentar

Karatefolk, meg tidligere, er ikke trent i bakkekamp. Det er derfor jeg tror Royce ville vunnet den.

Royce Gracie var veldig god, men er nå alt for gammel. Dessuten har MMA utviklet seg endel siden Gracie var på topp. Nå kan alle utøverene i F.eks Pride sloss både på maken å stående. Å da er det Fedor Emelianenko som er kongen. Går vi ned i lett tungvekt så er det Wanderlei Silva. Hvis det var en kamp mellom en av disse to mot Gracie idag, hadde han fått skamjuling enkelt å greit.

Lenke til kommentar

Royce Gracie var veldig god, men er nå alt for gammel. Dessuten har MMA utviklet seg endel siden Gracie var på topp. Nå kan alle utøverene i F.eks Pride sloss både på maken å stående. Å da er det Fedor Emelianenko som er kongen. Går vi ned i lett tungvekt så er det Wanderlei Silva. Hvis det var en kamp mellom en av disse to mot Gracie idag, hadde han fått skamjuling enkelt å greit.

Jeg er fullt klar over utvikklingen i mma.

Men det jeg tenkte på var Royce Vs. Oyama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...