TRS Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 lurer på om han hadde gjort det like "bra" om han hadde mistet stemmen. Greit nok at en kan prestere mer ved og slippe ut litt aggresjon (skrike, brøle osv) men det får være måte på Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 han blir heftig eid av star wars kid Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 han blir heftig eid av star wars kid :!: Han var jo talenfull jo Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 et søk på Joe Eigo på google eller *host* andre steder viser hva en mann og en kropp faktisk kan få til. Jeg har sett noen filmer av han, han er SINNSYK!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Han hadde gjort seg i 17. mai-toget, som drilljente! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Var jo mer vifting med den staven enn det det var ekte teknikk Han var rask, men jeg syntes han drev med for mye "fancy" teknikker Desuten så betyr karate "åpen hånd" så våpen skal egentlig ikke være en del av karate. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hoho, jeg ville ikke ha sloss mot han Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Den krabaten her har ihverfall talent. :!: Edit: leif Endret 26. august 2004 av el-asso Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Den krabaten her har ihverfall talent. :!: Edit: leif lol, det er biblotekaren!!! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 noen andre enn meg som syntes karate kid siden var litt på kanten? gadd ikke vente, den bufra noe utrolig tregt! de 2 andre linka filmener var morsomme! :!: Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) han blir heftig eid av star wars kid haha, håper fyren ikke er seriøs, driter seg jo kraftig ut... Grunnen til at han skriker er for å stramme musklene i hele kroppen (spesielt magen), også kan det jo skremme en eventuell motstander.. Fant en link til en gammel kamp mellom en kung fu ekspert og Royce Gracie, som demonstrerer hvor lite fancy karate o.l knep er verdt i virkeligheten... [link] Hehe tråden var visst ganske gammel ser jeg nå.. Endret 19. april 2005 av un0kai Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 han blir heftig eid av star wars kid haha, håper fyren ikke er seriøs, driter seg jo kraftig ut... Grunnen til at han skriker er for å stramme musklene i hele kroppen (spesielt magen), også kan det jo skremme en eventuell motstander.. Fant en link til en gammel kamp mellom en kung fu ekspert og Royce Gracie, som demonstrerer hvor lite fancy karate o.l knep er verdt i virkeligheten... [link] Hehe tråden var visst ganske gammel ser jeg nå.. Karate er ikke om fancy knep eller selvforsvar, det er om å lemleste en motstander så effektivt som mulig(var i allefall det originalt). Ang. Videoen virka ikke kung-fu duden så legendarisk flink. Det som blir praktisert av "kampsport" idag har vel lite med virkelig slossing å gjøre, da det ikke kan sies at å lemleste en motstander akkurat er målet. Jaja, tror i alle fall ikke Gracie hadde hatt mye sjangs mot mestern da: Masutatsu Oyama Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er ikke Kung Fu. Det er Gung Fu. Og jo, jeg tror Royce Gracie hadde vært vinneren i en kamp mot Masutatsu Oyama. Gracie familien er legendarisk. Og Royce er en fantastisk utøver. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er ikke Kung Fu. Det er Gung Fu. Og jo, jeg tror Royce Gracie hadde vært vinneren i en kamp mot Masutatsu Oyama. Gracie familien er legendarisk. Og Royce er en fantastisk utøver. Mas er legendarisk nok han, ble kalt guds hånd. Han drepte okser med bare nevene, kan ikke tenke meg et menneske i verden som kunne slått han uvepnet. Uansett banker pappan min pappan din. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 et søk på Joe Eigo på google eller *host* andre steder viser hva en mann og en kropp faktisk kan få til. Godt poeng, Joe Eigo er har en enorm fysikk og kroppsbeherskelse. Har et par filmer av ham på pcn. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Not FoundThe requested URL /movie2.php was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. *Siiiiiiiiip* Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 får bare 404 jeg noen som har en nnen link eller no?? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 *blabla* det er fint at vi bumper! Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er ikke Kung Fu. Det er Gung Fu. Og jo, jeg tror Royce Gracie hadde vært vinneren i en kamp mot Masutatsu Oyama. Gracie familien er legendarisk. Og Royce er en fantastisk utøver. Mas er legendarisk nok han, ble kalt guds hånd. Han drepte okser med bare nevene, kan ikke tenke meg et menneske i verden som kunne slått han uvepnet. Uansett banker pappan min pappan din. Hvem som hadde vunnet kommer litt ann på hva slags kamp det er snakk om, en helt åpen mma type kamp tror jeg Gracie hadde vunnet, mens en stående kamp lett kunne gått i Oyama sin favør.. Kommer jo litt ann på om Oyama bare har trent karate eller har supplementert med andre stilarter også... HEHE, jeg banker pappaen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå