KNurven Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei Jeg har en mappe på c: som heter System Volume Information. (er til vanlig skjult) Denne er på hele 5 GB. I denne mappen er det kun 1 undermappe. Denne har navnet _restore{A553BB16-1F6A-4FD4-A8ED-571AE1FCE94E} og under denne er det haugevis med RP mapper. Er dette noe som kan slettes. Vet at selve mappen system volume information ikke kan slettes men kan innholdet slettes. litt kjipt at dette tar hele 5GB Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det er System Restore. Det er mange som ikke bruker dette, da det bruker mye resursser og har tvilsom verdi. Jeg bruker heller Ghost. Slå av i System Properties - System Restore. Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Det er System Restore. Det er mange som ikke bruker dette, da det bruker mye resursser og har tvilsom verdi. Jeg bruker heller Ghost.Slå av i System Properties - System Restore. Ok. takk for tipset. Hvordan er det dette funker da. tar windows en snapshop for så og lagre endringer etter hvert? har slått av dette nå. Lå faktisk trojanere der som trend oppdaget da jeg slo av systemgjenopprettingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå