sfougner Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Noen her som vet om et sted der det er muli og få tak i nye drivere til dette kortet? på ati.com har de bare no info om at du må laste ned drivere fra de som har laget pc'n, i mitt tilfelle fujitsu-siemens. Siden de aldri oppdaterer driverene sine blir de litt gammeldagse. 1 år siden. Hadde vært fint med no info Takker for svar. Simen Endret 25. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvis du vil ha originale drivere, finner du de på sidene til produsenten til laptop'en din. Disse blir ganske ofte oppdaterte også. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 På min ECS 556E bruker jeg enkelt og greit bare Omegadriverne. Da får du nyeste Catalyst uten noe hokuspokus. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvis du vil ha originale drivere, finner du de på sidene til produsenten til laptop'en din. Disse blir ganske ofte oppdaterte også. Ikke når det gjelder Fujitsu Siemens. De blir så og si aldri oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå