GRendal Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bestilte nettopp Diamondmax 10, 300 gb med 16 mb cache. to stykk tok jeg. er Maxline III bedre eller? redd for å ha gjort feil Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 maxline serien er bedre enn diamondmax ja...er redd du har driti på draget der Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 haha veggis.... JÆVLI irriterende svar! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kan jeg også slenge meg på og si du har blitt eid skikkelig hardt? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 2x300 GB? La meg få lov til å anta at du ikke skal kjøre de som systemdisker. Poeng: ytelsen på lagringsdisker er ikke så kritisk. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Maxline III er enterprise disker, skal ha dobbelt så lang levetid. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Maxline III er enterprise disker, skal ha dobbelt så lang levetid. i den grad det har noe å si for ytelsen, om levetiden er 600.000 timer eller 1 million har lite i å si grunnet at jeg om 2-3 år antageligvis har lyst på nye disker uansett men jeg er jo hjemmebruker, [quote fra maxtor sine sider) high end multimedia, graphics bruker. så da antar jeg at denne passer meg bedre da. hvorfor anbefaler dere ikke dette til systemdisker? får vel kjøpe meg en raptor i tilegg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå