marcus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei!! Lurte på om det er noen som har erfaringer med den "nye" Tundra 1551P Centrino - Intel 1.6GHz/512MB/60GB/CDRW/DVD/W12.1" som koster 12195,- hos psdata?? Ser batterikapasiteten på disse pc'ene med 12,1" wide skjerm har betydelig dårligere batt.kapasitet enn tundra pc'ene som leveres med 15" skjerm... Men vekta på pc'en var veldig imponerende;) Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 har kansje noe med at widescreen bruker mer strøm? eller kansje de maskinene kommer med dårligere batteri.... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei!! Lurte på om det er noen som har erfaringer med den "nye" Tundra 1551P Centrino - Intel 1.6GHz/512MB/60GB/CDRW/DVD/W12.1" som koster 12195,- hos psdata?? Ser batterikapasiteten på disse pc'ene med 12,1" wide skjerm har betydelig dårligere batt.kapasitet enn tundra pc'ene som leveres med 15" skjerm... Men vekta på pc'en var veldig imponerende;) Jepp, har en sånn 1551 sak. Prisen har gått ned ca 1000,- siden jeg kjøpte min. Kjipt. Men det er en fin liten sak. Vifta går dessverre oftere og bråker mer enn på f.eks. ECS G556. Kjøpte med det største batteriet i tillegg, men har ikke testet batterilevetiden enda. 2,5 timer med det minste batteriet tror jeg er litt optimistisk. Digg med widescreen, og maskinen er ganske liten, enkel å ta med seg. Har ikke fått CF-leseren til å fungere med XP SP2, men det kommer vel drivere som funker regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå