drmowinckel.com Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 En ting som plager meg er støy fra CD-/DVD-ROM når den leser av plater. Noen som vet hvordan man kan sette ned lesehastigheten? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mener å ha lest en plass at Nero 6 hadde en slik funksjon.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vet at Plextor hadde noe de kalte for "plex-tools", som gav deg de mulighetene, men det kommer litt ann på hvilket merke spilleren din er. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Her er programmet ditt CD-Brems /Cyrus Lenke til kommentar
drmowinckel.com Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 CD-Brems ser ut til å virke strålende! Takk for tipset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bruker det nå jeg også men når jeg skal redusere hastigheten på en DVD spiller, så står det enten CAV eller CLV bak hastigheten, hva betyr det? btw, kanskje dette programmet gjør så en 52x CD spiller slutter å ødelegge CD`r lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå