surfin atari Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skulle installere nyeste 4.8 drivere fra ATI. Avinstallerte de gamle driverne og la merke til noen rare feilmeldinger, men maskinen bootet og skjermdriverne var borte. Når jeg skulle installere ny drivere kom de samme feilmeldingene og installasjonen avsluttes før den er ferdig. Dvs. den bare hopper ut og sier noe om at "cannot be installed". De eksakte feilmeldingene som kommer under installasjonen er: Intern feil feilnummer: 0x80040707 Beskrivelse: og: Unable to load ATICIM.dll Har Radeon 9600 pro connect 3d og jeg har prøvd å installere eldre drivere, men får samme problem? Takk for all hjelp! surfin' Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Prøv Omega sine drivere, se om det samme skjer da(www.omegadrivers.net). Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hmm, dette hørtes rart ut. Slike ting som dette er hvorfor jeg aldri anbefaler å un-installere skjermkortdrivere. En gang endte det opp med at jeg måtte formatere etter en un-installering (umulig å få installert en driver etterpå) Lenke til kommentar
surfin atari Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ordnet det sånn delvis. Installerte ny windows installer: http://www.microsoft.com/downloads/details...74-82EB9CD85BBB Deretter bootet jeg to ganger. Installerte først selve driverne (4.8) og da klikka installasjonen av ATI control panel. Etterpå installerte jeg Control Panel egen installasjon og nå funker alt. Etter å ha googlet litt så jeg at mange har hatt samme problem. Virker å være et installer problem, dvs. ikke ATI eller XP sin skyld. Takk for input folkens, natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå