Svar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg er på jakt etter en kasse som man kan sette vannkjøling i uten at man trenger og modde kassen noe serlig (helst ikke i det hele tatt) Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Dette kabinettet og ikke minst dette settet for fulltower er to gode alternativer. Endret 25. august 2004 av morcan Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) den radiatoren som skal passe i den erstatningsplata, er det en såkalt singel rad eller dual rad sak? Kan denne radiatoren brukes sammen med hvilket som helst vannkjølings system? edit: hummm fant det ut selv jeg, var vist samme radiator som følger med i mist sitt singel rad sett. Hvor mange enheter kan http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT02]dette[/url] settet kjøle da? og er pumpa her god nok? tenker på om den bråker mye? enkel og feste i kabinett også? Endret 25. august 2004 av Svar Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 eller sagt på en annen måte: er denne radiatoren bedre en den som følger med dette settet? og kan den første radiatoren brukes sammen med WC settet? liker wc settet pga blokkene og pumpa. Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den er singel, altså beregnet for én 120mm vifte. Beregnet for denne. Denne passer i alle vannkjølingssystemer, ja. (med forbehold om valgt slangediameter) Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) tror jeg har funnet meg et allright system nå. Det består av: 1stk airplex evo 120 1stk AC rad.grill, Chieftec,"airplex EVO 120 1stk waterchill sett 1stk big tower tror dere kloke hoder der ute at dette kan bli bra? Eller er det noe annet jeg bør satse på? Endret 25. august 2004 av Svar Lenke til kommentar
moray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ingen andre? Jeg tror i allefall det der blir bra.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 http://overklokking.no/kabinetter/lianli_pc6277a/index.html Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Thermaltake kabinettene er sikkert greie til vannkjøling med tanke på at de er passe store inni. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 som dere ser har jeg satt opp et forslag til oppsett litt lengere oppe, noen som vet om det går bra sammen? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) noen som vet om denne går til flere radiatorer en den som er nevnt der? Endret 28. august 2004 av Svar Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 procore fra 3dfx er mye bedre. hvis du har anledning, kjøp den istedet. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 jeg tror jeg skal gå for waterchill Antarctica, og hvist denne passer på alle typer radiatorer tror jeg jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 har ikke fått kjøpt meg vannkjøling enda pga økonomiske problemer, men kom til og tenke på en ting: Vill singel-rad holde til kjøling av cpu +gpu +nb? Tenker da på ved bruk av denne Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Mottok Lian Li (watercooling case) i går, Skal montere en dobbel radiator i toppen. Har målt opp og mener det skal være 4-5 mm klaring for at "luftinntaket" skal dekke hele radiatoren. Så i morra bynner moddinga Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Så det er plass til en dobbel-rad i den kassa uten at man må skjere og borre? Send et bilde da, når du får det sammen, dette høres interessant ut. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Så det er plass til en dobbel-rad i den kassa uten at man må skjere og borre?Send et bilde da, når du får det sammen, dette høres interessant ut. Har nå moddet ferdig (du må skjære borre for og få plass til en dobbel radd, men det er difinitivt vert det ) Eneste problemtet er du ikke kan ha en CD/DVD rom i de øverste brønnene da dette vil kollidere med raddisen/slanger. Men det er bare og ha vifte styringa og annet stach der (som ikke stikker så langt ut bak). Er ikke sikker på hvor mange brønner som blir berørt, men jeg kan teste nå med en gang. Jeg har ikke testet vannkjølinga i praksis enda i og med at jeg venter på hardwaren......... Kan skaffe noen bilder snart Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Testa nå, og jeg tror at ved hjelp av en 90 graders "bøy" vil kun de 2 øverste brønnene (av tot 7) bli berørt. Noe jeg mere en gjerne ofrer for en dobbel radiator. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 mulig og se noen bilder? Er intresert i hvordan du skjerte till i forhold til det hullet som alerede er i den kassen til en singel rad. Lurer på om jeg muligens skal gå for et bigtower, litt mere plass og plasere tingene i. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) mulig og se noen bilder?Er intresert i hvordan du skjerte till i forhold til det hullet som alerede er i den kassen til en singel rad. Lurer på om jeg muligens skal gå for et bigtower, litt mere plass og plasere tingene i. Skal "laste" de inn på pcen nå, skal jeg maile de til deg? Du kan jo sende meg mailen din på et pm, så skal jeg sende de til deg.(håper du har mye plass i innboksen... ) Edit:Har 4 bilder som er greie og viser hvordan det er gjort/har blitt. (tar 2,2mb) Endret 1. januar 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå