Gå til innhold

ny pc kasse til vannkjøling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den radiatoren som skal passe i den erstatningsplata, er det en såkalt singel rad eller dual rad sak? Kan denne radiatoren brukes sammen med hvilket som helst vannkjølings system?

edit: hummm fant det ut selv jeg, var vist samme radiator som følger med i mist sitt singel rad sett. Hvor mange enheter kan http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT02]dette[/url] settet kjøle da? og er pumpa her god nok? tenker på om den bråker mye? enkel og feste i kabinett også?

Endret av Svar
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Så det er plass til en dobbel-rad i den kassa uten at man må skjere og borre?

Send et bilde da, når du får det sammen, dette høres interessant ut.

Har nå moddet ferdig (du må skjære borre for og få plass til en dobbel radd, men det er difinitivt vert det :D )

Eneste problemtet er du ikke kan ha en CD/DVD rom i de øverste brønnene da dette vil kollidere med raddisen/slanger. Men det er bare og ha vifte styringa og annet stach der (som ikke stikker så langt ut bak). Er ikke sikker på hvor mange brønner som blir berørt, men jeg kan teste nå med en gang.

Jeg har ikke testet vannkjølinga i praksis enda i og med at jeg venter på

hardwaren.........

Kan skaffe noen bilder snart

:thumbup:

Lenke til kommentar

mulig og se noen bilder?

Er intresert i hvordan du skjerte till i forhold til det hullet som alerede er i den kassen til en singel rad.

Lurer på om jeg muligens skal gå for et bigtower, litt mere plass og plasere tingene i. :hmm:

Lenke til kommentar
mulig og se noen bilder?

Er intresert i hvordan du skjerte till i forhold til det hullet som alerede er i den kassen til en singel rad.

Lurer på om jeg muligens skal gå for et bigtower, litt mere plass og plasere tingene i.  :hmm:

Skal "laste" de inn på pcen nå, skal jeg maile de til deg? Du kan jo sende meg mailen din på et pm, så skal jeg sende de til deg.(håper du har mye plass i innboksen... :D )

Edit:Har 4 bilder som er greie og viser hvordan det er gjort/har blitt. (tar 2,2mb) ;)

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...