VeXx Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Heisann! lurer på hvor jeg får tak i fisheye linse og lignende linser til videokameraet mitt. JVC GR-DV4000 Takker meget for svar og tips om lignende linser Endret 24. august 2004 av VeXx Lenke til kommentar
LIFTWAFFEprodutions Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Finn ut diametern på der linsa skal festes.(fatning tror jeg det heter) Bruk et program som heter google,der kan du finne det utroligste. Eller ta kontakt med butikken som solgte deg kameraet og forhør deg der. Det er vel det beste eg kan komme på,linser er slett ikkje vanskelig og finne men du må leite litt sjøl. Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva med denne? B&H PhotoVideo er en knallbutikk. Fikk varen på under en uke og det er billig. Linsen passer til de fleste kameraer. Lenke til kommentar
LIFTWAFFEprodutions Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Den raynox linsa er slett ikkje verst til å være så billig nei,skal ha meg ei sjøl tenkte eg.Kan ligne litt på noko som følger med i donald men den er jo billig å erstatte om du skulle ødelegge den eller lign. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvor mye er det i toll? Varen jeg skal kjøpe fra den siden koster tilsammen med frakt 1360,- Hva kan jeg da regne med i tilleggsgebyr for toll o.l.? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Hvor mye er det i toll? Varen jeg skal kjøpe fra den siden koster tilsammen med frakt 1360,- Hva kan jeg da regne med i tilleggsgebyr for toll o.l.? Toll = lite. Moms = 24% Den Raynox linsa virka ganske fett, så den snapper jeg bare oppå originalen ? Lenke til kommentar
danielR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du putter den utenpå linsa di, omtrent som du setter på et linselokk tror jeg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvor mye er det i toll? Varen jeg skal kjøpe fra den siden koster tilsammen med frakt 1360,- Hva kan jeg da regne med i tilleggsgebyr for toll o.l.? Toll = lite. Moms = 24% Den Raynox linsa virka ganske fett, så den snapper jeg bare oppå originalen ? 24% av prisen jeg betaler inkludert frakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå