inaktiv000 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har ingen telefon med blåtann selv, men tenkte at det burde gå an å surfe via en PC med BT-dongle og mobiltelefon med BT... Noen som har prøvd? (Har hørt at det går med P900, men med andre telefoner?) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Funker emd P800 hvertfall Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Mener du å bruke gprs på mobilen til maskinen sin leser eller datamaskinen si linje til mobilens leser? Endret 25. august 2004 av e_hamre Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Datamaskinen sin linje til mobilen sin leser... på T630 som jeg vurder å kjøpe Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg vet hva du mener ja. Altså å surfe på ADSL hastighet på mobilen via BT kobla opp mot PC og ja, det fungerte med P800, bortsett fra at den stod i dockingstasjonen da Om det fungerer med andre mobiler vet jeg ikke, har desverre ikke fått det til. Tror også du må ha Opera sin nettleser på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå