Gå til innhold

Stalker Coop og Beta test.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jo ikke AI`en scripta. Plasseringene av vakthundene er scripta, men de har alikevel ikke waypoints osv å løpe etter når de ser deg.

vaktene har waypoints som dei følger. det vil og vere enkelte andre deler av spelet som vil vere scripta.

kor har du høyrt at det skal vere vatkhunder i stalker? eller var dette bare ein skrivefeil (vakthunder/vaktrunder)

Lenke til kommentar

men siste utsettelse tror jeg hadde med økonomiske årsaker å gjøre.. THQ har utsatt det til regnskapsåret 05 tror jeg det var, så det kommer kanskje ikke før mars neste år.

kan hende jeg sier feil nå, men mener det er det jeg har lest..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Stalker er så godt som ferdig i følge Gamespot.com da, så forhåpentligvis fører det til en stopp på utsettelsene. Grunnen til forrige utsettelse var fordi utvikklerne bestemte seg for å bruke mer tid på ballanse og finpussing i spillet.

det var ikkje GSC som utsatte spelet. dei hadde ikkje noko problem med å få spelet ferdig (ifølge dei sjølv).

det var som 2mass sa, at THQ utsatte det av økonomiske årsaker. dette fordi dei frykta tapte innteker vist spelet kom ut samtidig med Doom3 og hl2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...