hansol123 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 de lever sitt egent liv de er ikke scripta som i doom 3, nei , ja det kan hende at de er plassert der men det tror jeg neppe correct me if im wrong Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 I Doom III vil fiendene poppe frem på samme plass, hver gang man spiller det. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 I Doom III vil fiendene poppe frem på samme plass, hver gang man spiller det. ja og derfor suger det men stalker blir no sinnsykt bra (håper jeg da) kanskje litt scripting blir det men ikke mye Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Da er jo ikke AI`en scripta. Plasseringene av vakthundene er scripta, men de har alikevel ikke waypoints osv å løpe etter når de ser deg. vaktene har waypoints som dei følger. det vil og vere enkelte andre deler av spelet som vil vere scripta. kor har du høyrt at det skal vere vatkhunder i stalker? eller var dette bare ein skrivefeil (vakthunder/vaktrunder) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 En merkelig skrivefeil. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 sånne gærne hunder som prøver å drepe deg og er blinde Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvor melder jeg meg på? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 sånne gærne hunder som prøver å drepe deg og er blinde Alt av PC styrt liv er blinde da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hvor melder jeg meg på? Er ikke noe public påmelding oppe ennå. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 sånne gærne hunder som prøver å drepe deg og er blinde Alt av PC styrt liv er blinde da. kva du meiner? alt levande (med unntak av blinde dyr) "ser" i stalker. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er det overhodet noen story i spillet? storyen er kort sagt: finn ut kva som har skjedd. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Storyen i spillet er en slags videreutvikling av atomkatastrofen som fant sted. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 vi vet jo ikke så mye om historien enda.. men jeg syns det virker lovende, gleder meg veldig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Stalker er så godt som ferdig i følge Gamespot.com da, så forhåpentligvis fører det til en stopp på utsettelsene. Grunnen til forrige utsettelse var fordi utvikklerne bestemte seg for å bruke mer tid på ballanse og finpussing i spillet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) men siste utsettelse tror jeg hadde med økonomiske årsaker å gjøre.. THQ har utsatt det til regnskapsåret 05 tror jeg det var, så det kommer kanskje ikke før mars neste år. kan hende jeg sier feil nå, men mener det er det jeg har lest.. Endret 30. august 2004 av 2mass Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Stalker er så godt som ferdig i følge Gamespot.com da, så forhåpentligvis fører det til en stopp på utsettelsene. Grunnen til forrige utsettelse var fordi utvikklerne bestemte seg for å bruke mer tid på ballanse og finpussing i spillet. det var ikkje GSC som utsatte spelet. dei hadde ikkje noko problem med å få spelet ferdig (ifølge dei sjølv). det var som 2mass sa, at THQ utsatte det av økonomiske årsaker. dette fordi dei frykta tapte innteker vist spelet kom ut samtidig med Doom3 og hl2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå