hansol123 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv du kan ikkje melde deg på. Feil. Det er snakk om en public beta i November som man kan melde seg på i følge Gamespot.no: As it stands right now, THQ is looking to start its second beta test in September, and there's talk of a public beta in November. If all goes according to plan, we should expect to see S.T.A.L.K.E.R. ship in the early part of 2005. gamespot.no ??? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv du kan ikkje melde deg på. Feil. Det er snakk om en public beta i November som man kan melde seg på i følge Gamespot.no: As it stands right now, THQ is looking to start its second beta test in September, and there's talk of a public beta in November. If all goes according to plan, we should expect to see S.T.A.L.K.E.R. ship in the early part of 2005. gamespot.no ??? .Com Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv du kan ikkje melde deg på. hvorfor ikke? Er det en tidsfrist eller noe slikt? en forklaring hadde vært greit. for det skal først vere ein intern betatestting (igjen), dermed kan du ikkje melde deg på. men du kan mest sannsynleg melde deg på public betaen som kjem seinare. eg forsto det som om brukaren ville melde seg på no, noko han ikkje kan. det vil ikkje kome nokon coop patch til stalker. Så du kan liksom spå om utviklerne vil gi ut en co-op patch til spillet i ettertid eller ikke? Uansett vil nok moddere ta seg av det om ikke utviklerne gjør det. eg spår ikkje eg veit. Oleg Yavorsky (pr manager) har sagt at dei ikkje vil vil gi ut coop mode som ein patch. dei har ikkje bestemt seg for kva dei vil gjer med ein evt. coop mode. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Stalker skal ta 40-50 timer for en god spiller som ikke exlplorer verden å klare ut. I tilegg har spillet 8 forskjellige avsluttninger, avhengi av hvordan du spiller igjennom det. Dette må da bli bra. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ser ut som ett bra spill. Valgmuligheter, store områder, fin fysikk, god grafikk, bra stemning. Det er ihvertfall mitt inntrykk. Men synes de løper forferdelig rart da... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 AI`en på spillets dyr, mennesker, sammarbeid ser jo ekstremt bra ut. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 AI`en på spillets dyr, mennesker, sammarbeid ser jo ekstremt bra ut. blir beste spill ever Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 AI`en på spillets dyr, mennesker, sammarbeid ser jo ekstremt bra ut. blir beste spill ever d var d vel noen som sa om d3 og... skal vente og se før jeg skrur forventingene opp. Orker ikke bli skuffet igjen, men tror ikke jeg blir d da... Tror dette blir helt genialt, elsket og være helt alene i flashpoint og gjemme meg for soldater og heli's noe jeg tror d blir mye av i dette spillet. Noen som vet hva maskinkravene blir til stalker? rykter? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 AI`en på spillets dyr, mennesker, sammarbeid ser jo ekstremt bra ut. blir beste spill ever d var d vel noen som sa om d3 og... skal vente og se før jeg skrur forventingene opp. Orker ikke bli skuffet igjen, men tror ikke jeg blir d da... Tror dette blir helt genialt, elsket og være helt alene i flashpoint og gjemme meg for soldater og heli's noe jeg tror d blir mye av i dette spillet. Noen som vet hva maskinkravene blir til stalker? rykter? Maskinkravene til Stalker skal bli ganske store i følge E3 presentasjonen. Utvikklerne sier at det er det perfekte spill for "hardcore" gamere, og til personer som er glad i å oppgradere maskinen sitt med siste hardware på markedet, og som samtidig ligger å presse det meste av sitt hardware. Om du ser DX9 videoen til spillet ser du sikkert hvorfor. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 AI`en på spillets dyr, mennesker, sammarbeid ser jo ekstremt bra ut. blir beste spill ever d var d vel noen som sa om d3 og... skal vente og se før jeg skrur forventingene opp. Orker ikke bli skuffet igjen, men tror ikke jeg blir d da... Tror dette blir helt genialt, elsket og være helt alene i flashpoint og gjemme meg for soldater og heli's noe jeg tror d blir mye av i dette spillet. Noen som vet hva maskinkravene blir til stalker? rykter? ca. 1ghz minimum 2.2 recommended minimum gfx kort er tnt 2/vodoo 2 recomended er vell 6800 gt/ultra Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Grunnen til at Doom III ble så kjedelig i lengden kom nok av at gameplay og grafikk var enormt ensformig, og enormt mye scripting gjorde ingenting bedre. Stalker skal ikke være scriptet i det hele tatt. Dyr, mennesker, og andre stalkers i spillet lever sitt eget, samt forskjellige værsituasjoner, du må sove, spise, drikke osv, for å overleve. 40-50 timer for en god spiller å gjennomføre det, og 8 forskjellige "endings" i spillet setter prikken over alt med å gi spillet ekstrem god "replay value". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 AI`en på spillets dyr, mennesker, sammarbeid ser jo ekstremt bra ut. blir beste spill ever d var d vel noen som sa om d3 og... skal vente og se før jeg skrur forventingene opp. Orker ikke bli skuffet igjen, men tror ikke jeg blir d da... Tror dette blir helt genialt, elsket og være helt alene i flashpoint og gjemme meg for soldater og heli's noe jeg tror d blir mye av i dette spillet. Noen som vet hva maskinkravene blir til stalker? rykter? ca. 1ghz minimum 2.2 recommended minimum gfx kort er tnt 2/vodoo 2 recomended er vell 6800 gt/ultra øh, no shit? dette tar jeg på strak arm Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Har jo litt å si på hvor pent du vil ha det da. Stalker kan bli utrolig fint, spesielt innendørs effektene. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er det overhodet noen story i spillet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Er det overhodet noen story i spillet? Med 8 forskjellige måter spillet kan endre på så velger man på en måte sin egen story. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Stalker skal ikke være scriptet i det hele tatt. stalker vil vere scripta. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Stalker skal ikke være scriptet i det hele tatt. stalker vil vere scripta. litt ja men ikke i ai gleder meg. må ha det bare må ha det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Stalker skal ikke være scriptet i det hele tatt. stalker vil vere scripta. litt ja men ikke i ai gleder meg. må ha det bare må ha det ikkje heilt riktig. enkelte deler av ai'en vil vere scripta, f.eks vaktrunder i ein militærbase. dessutan så er litt betydleg mykje meir ein ikke være scriptet i det hele tatt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Stalker skal ikke være scriptet i det hele tatt. stalker vil vere scripta. litt ja men ikke i ai gleder meg. må ha det bare må ha det ikkje heilt riktig. enkelte deler av ai'en vil vere scripta, f.eks vaktrunder i ein militærbase. dessutan så er litt betydleg mykje meir ein ikke være scriptet i det hele tatt Da er jo ikke AI`en scripta. Plasseringene av vakthundene er scripta, men de har alikevel ikke waypoints osv å løpe etter når de ser deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå