Windoge Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 I følge denne kilden jobbes det med en Co-op patch til Stalker allerede for de som er fan av det. Det ligger også informasjon om at det slippes en beta test av spillet før 2 måneder er gått. Kilde: http://ve3d.ign.com/articles/541/541766p1.html Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 gjinne være med på den betaen vet jeg Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 gjinne være med på den betaen vet jeg det skal vere ein veldig stor beta test, så det er gode sjanser for at du kan få vere med. husker ikkje det eksakte antallet, men det var snakk om fleire tusen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Single eller multiplayer test? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) tror det er mp.. husker ikke hvor men har lest om den beta testen et sted.. gleder meg vilt, nesten like mye som jeg gleder meg til HL2 hvis det noengang kommer... Endret 25. august 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Synes det er litt synd om det er multiplayer. Har virkelig lyst til å teste ut spillets AI som ikke er scriptet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes det er litt synd om det er multiplayer. det er ein multiplayer beta. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes det er litt synd om det er multiplayer. Har virkelig lyst til å teste ut spillets AI som ikke er scriptet. men det er jo mulig at det er dyr osv i mp betaen da som går rundt der.. så da kan du kanskje få se litt av den.. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv Endret 26. august 2004 av hansol123 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Må melde meg på jeg også Når det gjelder coop er det glimrende..Alle spill som har multiplayer bør også ha coop etter min mening Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Stalker er vel egentlig ferdig. Dette er det siste utdraget fra Gamespot.com: Though we're told that at this point the developers have completed all of the levels and are now balancing and polishing the game. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Skulle ikke forundre meg om stalker hadde komt ut før HL2 Edit: 200 Posts :!: Endret 26. august 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Jeg ser mye mere frem til Stalker en Half-Life 2. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Gleder meg ganske mye til hver av dem Blir kult å se hvordan de blir, også i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 det vil ikkje kome nokon coop patch til stalker. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv du kan ikkje melde deg på. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv du kan ikkje melde deg på. hvorfor ikke? Er det en tidsfrist eller noe slikt? en forklaring hadde vært greit. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv du kan ikkje melde deg på. men når beta testingen begynner da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 det vil ikkje kome nokon coop patch til stalker. Så du kan liksom spå om utviklerne vil gi ut en co-op patch til spillet i ettertid eller ikke? Uansett vil nok moddere ta seg av det om ikke utviklerne gjør det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv du kan ikkje melde deg på. Feil. Det er snakk om en public beta i November som man kan melde seg på i følge Gamespot.no: As it stands right now, THQ is looking to start its second beta test in September, and there's talk of a public beta in November. If all goes according to plan, we should expect to see S.T.A.L.K.E.R. ship in the early part of 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå