Gå til innhold

noen ledninger i kabinettet jeg ikke vet hva er..

Anbefalte innlegg

eh, jeg lurer på en ting.. Jeg skal bygge meg ny pc, og har kjøpt ett kabinett av typen "Miditower, "R103B". ( http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR103B ) Inne i kabinettet ligger det en grønn og en rosa ledning. Det samme som man bruker til lyd. Hva skal jeg gjøre med de to? De har tydeligvis en sammenheng med temperaturmåleren som man kan se på bildet. (foran på kabinettet).

Håper noen kan hjelpe meg!

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sikkert bare lyd, rett og slett for å få lyden ut fremme i stedet for bak.

Ja, men det jeg ikke skjønner er at kablene ligger inne i kabinettet.. De er liksom kobla til temp.måleren innenifra.. :s Skal jeg koble disse to noen steder? huff, blir forvirret her nå, jeg.. :\

Endret av IKO
Lenke til kommentar
Det er sikkert bare lyd, rett og slett for å få lyden ut fremme i stedet for bak.

Ja, men det jeg ikke skjønner er at kablene ligger inne i kabinettet.. De er liksom kobla til temp.måleren innenifra.. :s Skal jeg koble disse to noen steder? huff, blir forvirret her nå, jeg.. :\

Du plugger vel disse to kablene til mikrofon inngang og høyttalerutgang på hovedkortet, hvis du ønske å koble dine høyttalere og evt. mic i fronten på kabinettet.

Btw; Ligger link til fin manual på sidene til Microplex.

~Zhaar~

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...