IKO Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 eh, jeg lurer på en ting.. Jeg skal bygge meg ny pc, og har kjøpt ett kabinett av typen "Miditower, "R103B". ( http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR103B ) Inne i kabinettet ligger det en grønn og en rosa ledning. Det samme som man bruker til lyd. Hva skal jeg gjøre med de to? De har tydeligvis en sammenheng med temperaturmåleren som man kan se på bildet. (foran på kabinettet). Håper noen kan hjelpe meg! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
xoop Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det er sikkert bare lyd, rett og slett for å få lyden ut fremme i stedet for bak. Lenke til kommentar
IKO Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Det er sikkert bare lyd, rett og slett for å få lyden ut fremme i stedet for bak. Ja, men det jeg ikke skjønner er at kablene ligger inne i kabinettet.. De er liksom kobla til temp.måleren innenifra.. :s Skal jeg koble disse to noen steder? huff, blir forvirret her nå, jeg.. :\ Endret 24. august 2004 av IKO Lenke til kommentar
Zhaar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det er sikkert bare lyd, rett og slett for å få lyden ut fremme i stedet for bak. Ja, men det jeg ikke skjønner er at kablene ligger inne i kabinettet.. De er liksom kobla til temp.måleren innenifra.. :s Skal jeg koble disse to noen steder? huff, blir forvirret her nå, jeg.. :\ Du plugger vel disse to kablene til mikrofon inngang og høyttalerutgang på hovedkortet, hvis du ønske å koble dine høyttalere og evt. mic i fronten på kabinettet. Btw; Ligger link til fin manual på sidene til Microplex. ~Zhaar~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå