Valent Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) som toppicen sier, så har jeg mx500 sett (mus+tast) og har lyst til å kjøpe mx1000 musen med docing.. trenger jeg 2 dockings da? da min tast ikke er med bluetooth?? edit: begge er jo trådløse.. "bump" Endret 24. august 2004 av Valent Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) det gjør vel ikke så mye. jeg og har trådlås logitech tastaur og mus, men skal bruke to dockings når jeg får min nye MX-1000 om 2-3dager :D bestillte den musen tidligere idag fra www.mpx.no du bør skyndte deg de har ikke så mange, jeg snakket med de og de sa at de hadde noen få igjen, så derfor bestillte jeg så fort så bare det!! Endret 26. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 kjipern det da 2 docks.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har du lite skrivebord? Hvis du bare skal bruke den ene til å lade med så kan du jo montere den andre mottakeren under pulten eller noe. Jeg har gjort det med mottakeren til mitt trådløse tastatur - funker fint. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Jeg fikk mx1000 for 2 sec siden, jeg har starta en ny topic, men skal fortelle om den senere etter at jeg har testa an. Endret 26. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 "Utrolig" heldig du er... Skrytepave.... "jeg fikk AMDXP5000+ for et halvt år siden, er ikke jeg tøff???" Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 jo kjempe tøff grunnen til at starta den topicen var for at jeg skulle fortelle om den, sånn at folk sko få vite hvor god den var. men jeg fikk plutselig ikke tid, det var derfor jeg bare skrev det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå