WingDude Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Trenger litt hjelp til valg av webkamera i prisklassen 500-1000 kr. Noen her som er brukbare http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10193 ? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112777&cks=PRL Dette virker jo greit, uten at jeg har så mye peiling på webcam spesielt. 1,3 megapixler, 30fps... holder fint som webcam, men ikke til stort annet Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Takker for svaret, har ikke mye peil på webcamera selv, så jeg setter stor pris på om andre med peil hadde giddi å svart Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ikke kjøp trust spacecam ihvertfall.. er bra nok så lenge det er lyst nok, men bare det er en litt mørk regntung dag, så blir bildet mer kornete enn en rullesteinsstrand! Lenke til kommentar
DVman Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) For de som interesserte så kan jeg skaffe webcamera i en klasse ingen har sett før. Jeg jobber for tiden i Shanghai og kan opplyse om at webcameraer i Norge burde vært forbudt. På en skala fra 1-10 ville de beste Creative kameraene være 2-3. Har kolleger i databransjen som er store tilhengere av disse. De har innebygget lyssensor og 6 LED lys som gir likt lys uansett lys i rommet. Disse koster 500 kr og om ønskelig kan jeg kjøpe disse å sende! Endret 14. september 2004 av DVman Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du glemte link! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 De må være USB2 basert, eller firewire, siden USB1 ikke tar mer enn dagens webcam kan levere (i oppløsning og båndbredde).. Ellers kan en flott bruke et MiniDV kamera som webcam, det funker bra Men de er litt dyre - Hadde vært morro med link ja DVman Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 For de som interesserte så kan jeg skaffe webcamera i en klasse ingen har sett før. Jeg jobber for tiden i Shanghai og kan opplyse om at webcameraer i Norge burde vært forbudt. På en skala fra 1-10 ville de beste Creative kameraene være 2-3. Har kolleger i databransjen som er store tilhengere av disse. De har innebygget lyssensor og 6 LED lys som gir likt lys uansett lys i rommet. Disse koster 500 kr og om ønskelig kan jeg kjøpe disse å sende! Dette hørtes VELDIG interessant ut. Og disse er beregnet som webkameraer ? Hvilken tilkobling har de ? Lenke til kommentar
DVman Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har dessverre ingen link da disse er OEM produkter og selges kun på imponator effekt. Jeg kan skaffe et bilde så dere kan se kameraet. Det bruker USB 2. Om dere blir noen stykker kan jeg sikkert ordne litt laverer pris (400) men da må jeg nesten ha 10 mann.... Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Tanken har slått meg at dette kan være noe lureri også men..... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ko med litt mere info DVman.. Er tilbudet greit nok så er jeg med Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har dessverre ingen link da disse er OEM produkter og selges kun på imponator effekt.Jeg kan skaffe et bilde så dere kan se kameraet. Det bruker USB 2. Om dere blir noen stykker kan jeg sikkert ordne litt laverer pris (400) men da må jeg nesten ha 10 mann.... Jeg er med hvis det er bra bildekvalitet (og minst 800x600 oppløsning på minst 20fps) + jeg får teste kameraet FØR betaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå