Gå til innhold

ROOOOOOOSEEENBOOOOORG er best :-)


iMarius

Anbefalte innlegg

Rosenborg suger så sinnsykt. De ødelegger norsk fotball totalt. De kjøper alle de gode spillerne i Norges land for så å bli enda bedre. Mye vil ha mer... Håper de taper så sinnsykt i mesterligaen(men Arsenal kan de slå, for de suger også :yes: )

Såklart suger Arsenal, sikkert derfor de tar rekord etter rekord ... :roll:

 

Men RBK KAN slå Arsenal, de har vist at de kan slå alle de store lagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rosenborg er et godt lag, pga. en mann: Nils Arne Eggen. Han hadde en idè som han satte ut i livet og med suksess (Litt som Bill Gates...). Har snakka med noen som var mye sammen med han i "gamle dager", og han er visst en enestående kar.

 

Når det gjelder man of the match: Daniel Braaten. Han har imponert gang på gang på løkka i et par år nå og han har vært litt nede, men i Rosenborg får han det støtteaparatet han trenger og spillere som gjør han gode, det er jo hele grunntanken i godfot-teorien.

I tillegg er Daniel veldig jordnær, ser mange av de spillerne som har litt suksess, tar seg selv veldig alvorlig og tror at de er best i verden. Det gjør ikke han. Når han var skada i Skeid hendte det at han gikk rundt på tribunen og snakka med folk og hilste. Heia Daniel, og RBK i Champions League :w00t:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
RBK er kvalifisert til Mesterligaen!!  *masse unødvendig smilies*

Har du sett kampene dems? De er en skam for Norsk fotball.

Ikke at noe annet lag i norge kunne gjort det bedre, ikke landslaget heller,

men når de får så utrolig mye penger så burde de prestere litt..

RBK har vunnet 3 av siden 26 siste kamper i CL.. Det sier vel sitt?

Norge burde ikke hatt noe lag i CL.

Endret av nikk0
Lenke til kommentar
Rosenborg suger så sinnsykt. De ødelegger norsk fotball totalt. De kjøper alle de gode spillerne i Norges land for så å bli enda bedre. Mye vil ha mer... Håper de taper så sinnsykt i mesterligaen(men Arsenal kan de slå, for de suger også  :yes:  )

LOL

 

Hvordan tror du RBK var for en 15-20 år siden? Io da var de helt på BUNN, men de trente hardt og bygde seg opp et bra lag det har ført seg dit de er i dag!

 

Du bør være stolt av RBK som er skandinavias beste lag!

bra sagt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor trøndere er så opptatt med at RBK er hele norges lag i europa. For min del kan de tape alle kampene uten at jeg gidder å bry meg. De kan vinne alle kampene, jeg bryr meg fortsatt ikke.

 

I mine øyne finnes det kun et lag, Brann, resten av lagene kan rykke ned for alt eg bryr meg. Og landslaget? Pøh, ut med riseth og lundekvam, inn med hangeland og soma.

 

som det synges ofte på stadion : "hallo, hallo, vi e så jævla god. Vi hakkje vunne nåkke siden 1982. Vi e braaann fra bergen".

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor trøndere er så opptatt med at RBK er hele norges lag i europa. For min del kan de tape alle kampene uten at jeg gidder å bry meg. De kan vinne alle kampene, jeg bryr meg fortsatt ikke.

 

I mine øyne finnes det kun et lag, Brann, resten av lagene kan rykke ned for alt eg bryr meg. Og landslaget? Pøh, ut med riseth og lundekvam, inn med hangeland og soma.

 

som det synges ofte på stadion : "hallo, hallo, vi e så jævla god. Vi hakkje vunne nåkke siden 1982. Vi e braaann fra bergen".

Litt kjedlig når alle de andre har rykka ned, så er det ingen å spille mot ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...