iMarius Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 RBK er kvalifisert til Mesterligaen!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Skrek av lykke, jeg òg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Der ble det tak på Lerkendal Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Æsj, Rosenborg er bare noe oppskrytt tull De klarer jo ikke å slå viking engang, de som ligger så langt nede på tabellen, nesten nedrykksplass... Lenke til kommentar
bitte Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Braaten e nokke for seg sjøl! Storspilte! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Selv for en Stabæk-tilhenger var det ett fint øyeblikk. Stikkordet er PATRIOTISME! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Og nå kom Rosenborg i gruppe med Arsenal Da blir det tur til Trondheim Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Hoho, har lyst til å reise til Trøndelagen jeg også da Tenk om de vinner da, blir like stort som da VIKING vant mot Chelsea Viiiiiiikiiiiiiing, Viiiiikiiiiiing Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Selv for en Stabæk-tilhenger var det ett fint øyeblikk. Stikkordet er PATRIOTISME! Noen ganger må jeg si at patroismen din faktisk er ganske grei Endret 26. august 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Selv for en Stabæk-tilhenger var det ett fint øyeblikk. Stikkordet er PATRIOTISME! Noen ganger må jeg si at patroismen din faktisk er ganske grei Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Noen her som skal til Lerkendal for å se kampen mellom Rosenborg og Arsenal da? Hvor fun hadde ikke det vært da?! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Noen her som skal til Lerkendal for å se kampen mellom Rosenborg og Arsenal da?Hvor fun hadde ikke det vært da?! Uansett om jeg får billetter til CL, så er jeg på klassetur når den kampen spilles Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Rosenborg kommer jo til å bli knust av Arsenal. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Rosenborg kommer jo til å bli knust av Arsenal. Det er ikke sikkert. Som du sikkert vet slo viking chelsea på hjemmebane i forfjord. Det sier bare noe om at i fotball er ALT mulig Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Rosenborg kommer jo til å bli knust av Arsenal. For noen år siden slo RBK Real Madrid 2-0. Kansje vi kan få en reprise? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Eller da RBK slo Milan i '96. For å ikke nevne uavgjort mot Inter (2-2), en kamp RBK burde vunnet. Jeg VET at RBK kan hevde seg mot hvilket som helst lag i CL. GO RBK! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Selv for en Stabæk-tilhenger var det ett fint øyeblikk. Stikkordet er PATRIOTISME! Får å si det som en Kanarifan sa i henhold til patriotisme: "Landslaget er fra Norge, RBK (eller RævBK som han muligens skreiv) er fra Bart." Er vel noe av det mest fornuftige som har kommet fra kjeften til en Kanarifan. Dessuten har ikke tippeligaen godt av at det laget som allerede er i toppen får 70-80 millioner ekstra i sin velfylte lommebok. Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Roooooosenborg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Rosenborg suger så sinnsykt. De ødelegger norsk fotball totalt. De kjøper alle de gode spillerne i Norges land for så å bli enda bedre. Mye vil ha mer... Håper de taper så sinnsykt i mesterligaen(men Arsenal kan de slå, for de suger også ) Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Rosenborg suger så sinnsykt. De ødelegger norsk fotball totalt. De kjøper alle de gode spillerne i Norges land for så å bli enda bedre. Mye vil ha mer... Håper de taper så sinnsykt i mesterligaen(men Arsenal kan de slå, for de suger også ) LOL Hvordan tror du RBK var for en 15-20 år siden? Io da var de helt på BUNN, men de trente hardt og bygde seg opp et bra lag det har ført seg dit de er i dag! Du bør være stolt av RBK som er skandinavias beste lag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå