MrSmith Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei. Er det noen her som bruker opera som epostklient??? Har ett problem med det når jeg skal få sendt epost/news. Mld som jeg får da er *avsenders epostadresse* Intern feil [501 5.0.0 Invalid domain name] jeg bruker online adsl som nettleverandør noen andre som har det slik??? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg bruker opera som mailklient på fattern sin online mail. Fungerer uten problemer det. Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg vet ikke hva problemet kan være, men hvis du dobbeltsjekker oppsettet går det nok bedre. Har selv brukt epostklienten i Opera i årevis. Den er konge. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jepp, ingen problemer her med operamailen! Opera er konge Lenke til kommentar
MrSmith Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) merkelig..... samme hva jeg sjekker så får jeg denne feilmld... *grr* vil ha den til å virke på utgående også, ikke bare innkommende er det noe som har med tegnkode på den siste delen som kan ha noe å gjøre?? tar gjerne i mot oppsetts info fra dere som får den til å virke takker Endret 24. august 2004 av MrSmith Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eneste som egentlig skal trenges er at du setter utgående server til smtp.online.no og authentication til none eller plaintext (husker ikke hvilken), skal ikke oppstå noen problemer. Utover det kan de sikkert hjelpe deg på forumet til opera http://my.opera.com/forums/ kan ikke de hjelpe deg kan no ingen det Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Programvarespørsmål skal i Programvarekategorien. Det er derfor den er her. Flyttes Lenke til kommentar
MrSmith Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Heisann alle sammen. Da har saken løst seg. Takker hvertfall for all hjelp Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heisann alle sammen. Da har saken løst seg. Takker hvertfall for all hjelp Løsningen var ? Lenke til kommentar
MrSmith Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Saken som lønte seg veldig - og til en billig penge (gratis) - oppgradere fra Opera 7.23 til 7.54 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå