Gå til innhold

Endelig får O-Zone som de fortjener

lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis vi ser på den engelske teksten, så blir det jo faktisk en anelse morsomt :p

http://www.catteacorner.com/dragosteadintei.htm

for noen meningsfulle og dype lyrikker! :roll::D

:D så sannt, så sannt

Finnes værre tekster på listene. O-Zone er en glad gjeng som ingen noe vondt. Jeg for min del håper at alle rap-artister som glorifiserer narkotika og vold blir oppslugt av et svart hull!

Det er _EKSTREMT_ få rap artister som glorifiserer narkotika på noen måte, hvis du ser på hasj som narkotika er du ekstremt naiv og dum.

Ozone er ekstremt dårlig og er HELt vanlig pop, så skjønner ikke hva som er så ille med denne sangen sammenligna med Avril, som for min del er enda verre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Uff, hver gang jeg leser dette topicet tolker jeg det O-Zone "fortjener" som at de er bankerott/sparket/styrtet/smittet av syfilis o.l. Og hver gang er det en like stor skuffelse å lese at det bare er en dårlig anmeldelse. :p

Lenke til kommentar
Det er _EKSTREMT_ få rap artister som glorifiserer narkotika på noen måte, hvis du ser på hasj som narkotika er du ekstremt naiv og dum.

vel, jeg ser på hasj som narkotika og NEI, jeg er langt i fra naiv og dum. På seg selv kjenner man andre, eller hur mr. Skivebom?

Team Chronic har jeg meget lite til overs for. :thumbdown:

Lenke til kommentar

vel, jeg ser på hasj som narkotika og NEI, jeg er langt i fra naiv og dum. På seg selv kjenner man andre, eller hur mr. Skivebom?

Om du har problemer med mørke mennesker driter jeg langt i, måten du uttaler deg om "rap" artister på virker som en kvasi-høyre mann som frykter hver utlending / utlendinggruppe du ser.

(btw : jeg er langt fra rap menneske, jeg elsker death og black metall, men man trenger ikke å være redd og trang for det).

Lenke til kommentar

Om du har problemer med mørke mennesker driter jeg langt i, måten du uttaler deg om "rap" artister på virker som en kvasi-høyre mann som frykter hver utlending / utlendinggruppe du ser.

(btw : jeg er langt fra rap menneske, jeg elsker death og black metall, men man trenger ikke å være redd og trang for det).

Skjønner ikke hvorfor du begynte å snakke om hudfarge? Det finnes da vitterlig hvite rappere og? Bare ta paperboys som et godt eksempel - full og høy på Spellemannsprisen - HÅPLØST! Forvis de fra ethvert kulturarangement med tyngde + fjern de fra A-lista. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nei jeg bare sier hva jeg assosieserer med deg, med kjekkasen Goebbels som avatar og lignende. Vi går off topic nå.

O-Zone er elendig, nok om det.

Jaja, fordomsfulle lille krek. :p

O-zone er skamkult, ligger og koser seg sammen med Old Mans Child og OTEP på winamplista mi. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...