Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ahahah :!: verste slakten jeg har sett siden plata til han der hotel cæsar-fyren Maybe Baby? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ahahah :!: verste slakten jeg har sett siden plata til han der hotel cæsar-fyren Maybe Baby? var vel det ja. Christain Strand var det vel fyren het Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Christiand Strands mesterverk-epos "7.17". Med klassiske popverker som "Maybe Baby" for ikke å snakke om nasjonalskatten av en singel "NO. 1" som vi alle for lengst har trykket til våre hjerter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er det bare eg som klikker total hvergang eg hører den sangen? Sist eg var på fest var det absolutt en kompis som SKULLE høre den sangen siden eg hatet den så mye (mer enn de fleste som var der) og han måtte fort skifte da han skjønte at eg ikke var forbanna på en morsom måte men at eg begynte å riste og stramme meg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 den sangen er skikkelig dårlig.. men hjelper lite med at den fikk 1.. den blir jo spilt overalt uansett Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Ok, har vel skjønt at det normale flertallet ikke liker den nå, men hva hvis vi spør hvorfor noen synes at O-zone er bra ''musikk''? Et par av mine teorier: Folk liker ikke musikk som krever at de kanskje aktiverer de gamle, støvete, nedrusta tannhjulene oppe i huet? Folk er rare? Flertallet i Norge burde vært sperra inne et mørkt kaldt sted? Folk liker å høre kjipe rytmer gjentatt om og om igjen mens noen såkalte vokalister gnåler i vei på et språk som ingen Ola Nordmann forstår? Vil gjerne høre flere teorier, eller harde fakta fra Ihuga fans (aka sære folk ) Endret 26. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Å fytti helvete. Pleier å være meget tolerant når det gjelder mennesker som hører på drittmusikk, men i dag klarte jeg ikke å holde meg. En venninne på skolen deklamerte at hun digger O-Zone, og at hun fremdeles synes at dragostea din tei er dritbra. Den nye singelen "despre tine" ble sågar klassifisert som enda bedre. At denne er kliss lik forrige ble blankt avvist. Sa selvsagt at hun fortjente å bli torurert og hengt i skogen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Når me først er på emnet Dragostea Din Tei, kva språk er det dei syng på? Om det er eit språk da...maihai, maiaha...er det rumensk eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Når me først er på emnet Dragostea Din Tei, kva språk er det dei syng på? Om det er eit språk da...maihai, maiaha...er det rumensk eller? Rumensk, ja. Lenke til kommentar
Andi Lund Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 o-zone suger maks.... det er kan ikke kalles musikk!!!! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det finnes en gud, og det er en kvinne ved navn Marit Aaby Vebenstad.La oss håpe dette hjelper folk til å spytte på plata istedet for å kjøpe den og spille på full guffe i bilen mens de kjører rånerundene sine. eeh.. rånere ja? De spiller jo hva som helst for å tiltrekke seg talentløse damer. Lenke til kommentar
Makkaroni Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Først: HAHAHAAHAHOHOHOHOHOHHOHAOHAOHAHAHAHAHOOHOHHO...Aka LOL!! Endelig fikk di som fortjent. SATAN jeg hater di! BURN IN GAY HEAVEN!!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 BURN IN GAY HEAVEN!!! Det kan være det merkeligste jeg har hørt i mitt liv. Det er så mye som ikke stemmer, der.. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Yess! Det var som fortjent De CD'ene med O-Zone burde makuleres og graves ned på månen. Hva er det månen har gjort deg da? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Yess! Det var som fortjent De CD'ene med O-Zone burde makuleres og graves ned på månen. Hva er det månen har gjort deg da? Hvor skal vi "kaste" dem? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 O-Zone = værste crap som finnes. bare gutter som virker så homoaktige alle sammen, særlig på musikkvideon der de står med åpne skjorter og virker så tøffe.........pøh, hør heller på bra musikk som lp, pod el korn Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 O-Zone = værste crap som finnes. bare gutter som virker så homoaktige alle sammen, særlig på musikkvideon der de står med åpne skjorter og virker så tøffe.........pøh, hør heller på bra musikk som lp, pod el korn De sistnevnte banda er jo ikke såååååååå mye tøffere de da Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 BURN IN GAY HEAVEN!!! Or send them to Insect Heaven! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bruk dem til hjerne forskning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå