Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Edit: Det finnes ikke '0' på terningen Jepp, du tok det "skjulte" budskapet mitt. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er ikke langt unna at de blei skyldig poeng. Lenke til kommentar
salif Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Huff, at noen virkelig gidder kjøpe sånt, så et intervju her om dagen. Sangen deres er oversatt til 11 språk og finnes i 14 forskjellige versjoner. Er usikker på tallene men allikevel Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Yess! Det var som fortjent De CD'ene med O-Zone burde makuleres og graves ned på månen. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ja, på tide de får som de fortjener.. søppel musikk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Så da er alle enige faktisk, trodde ikke det gikk an på dette forumet, men jeg burde vel ha skjønt at når det gjelder O-zone er du ikke mentalt god om du har en annen mening. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Er ikke langt unna at de blei skyldig poeng. *LOL* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Edit: Det finnes ikke '0' på terningen NO SHIT? Da har jeg lært noe nytt i dag også... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nei jeg liker O-Zone, de skulle fått 3 ihvertfall Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Fortjener egentlig bare en "crappy music" advarsel i form av en logo elns. Det i stedet for terningkast 1. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hu burde latt være å kaste terningen i det hele tatt... Lenke til kommentar
ersa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Noen som nevner musikk???? Kan den skiten kalles musikk? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Noen som nevner musikk???? Kan den skiten kalles musikk? Det er en samling diverse ulyder satt sammen til en slags ''melodiøs'' parodi av hva musikk er (omtrent som techno ), bare at du risikerer tinnitus, migrene, diare og feber hvis du bare ser litt rart på coveret til cd'ensomjegikkehargiddiåmerkemegnavnetpå. Åsså jeg som har begynt å bli forkjøla etter å ha posta denne tråden her Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hmm kansje du er allergisk mot bullshit?? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 O-Zone er seriøst det som har gjort sommerferien min til en sommerplage.. Tivoli spiller den heletiden.. Idiotiske fester jeg har vært på har spilt den heletiden.. Jeg snakker om den "kjente" drostea din tei eller hva den no heter De som allerede liker meningsløs musikk får bare fortsette å kose seg! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ahahah :!: verste slakten jeg har sett siden plata til han der hotel cæsar-fyren Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det er en ting jeg enda ikke har sett brukt i en plateanmeldelse. Og det tror jeg hadde passet her. Nemlig: IKKE GRUNNLAG FOR KARAKTER. Så får du tolke den som du vil Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 O-Zone burde ikke fått noen karakterer i det hele tatt. De er ikke verdt det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå