Gå til innhold

Endelig får O-Zone som de fortjener


lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare eg som klikker total hvergang eg hører den sangen? Sist eg var på fest var det absolutt en kompis som SKULLE høre den sangen siden eg hatet den så mye (mer enn de fleste som var der) og han måtte fort skifte da han skjønte at eg ikke var forbanna på en morsom måte men at eg begynte å riste og stramme meg.

Lenke til kommentar

Ok, har vel skjønt at det normale flertallet ikke liker den nå, men hva hvis vi spør hvorfor noen synes at O-zone er bra ''musikk''?

 

Et par av mine teorier:

 

Folk liker ikke musikk som krever at de kanskje aktiverer de gamle, støvete, nedrusta tannhjulene oppe i huet?

 

Folk er rare?

 

Flertallet i Norge burde vært sperra inne et mørkt kaldt sted?

 

Folk liker å høre kjipe rytmer gjentatt om og om igjen mens noen såkalte vokalister gnåler i vei på et språk som ingen Ola Nordmann forstår?

 

Vil gjerne høre flere teorier, eller harde fakta fra Ihuga fans (aka sære folk :hm:)

Endret av Icedude
Lenke til kommentar

Å fytti helvete. Pleier å være meget tolerant når det gjelder mennesker som hører på drittmusikk, men i dag klarte jeg ikke å holde meg.

En venninne på skolen deklamerte at hun digger O-Zone, og at hun fremdeles synes at dragostea din tei er dritbra. Den nye singelen "despre tine" ble sågar klassifisert som enda bedre. At denne er kliss lik forrige ble blankt avvist.

 

Sa selvsagt at hun fortjente å bli torurert og hengt i skogen.

Lenke til kommentar
Det finnes en gud, og det er en kvinne ved navn Marit Aaby Vebenstad.

La oss håpe dette hjelper folk til å spytte på plata istedet for å kjøpe den og spille på full guffe i bilen mens de kjører rånerundene sine.

eeh.. rånere ja? De spiller jo hva som helst for å tiltrekke seg talentløse damer.

Lenke til kommentar
O-Zone = værste crap som finnes. bare gutter som virker så homoaktige alle sammen, særlig på musikkvideon der de står med åpne skjorter og virker så tøffe.........pøh, hør heller på bra musikk som lp, pod el korn

De sistnevnte banda er jo ikke såååååååå mye tøffere de da :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...