lceman™ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Jeg mener ikke å erte på meg en haug med ihuga fans her, men fikk påklistra et digert glis( ) da jeg leste dette i VG i dag. Vil gjerne høre andres meninger om O-Zone, er alltids åpen for litt diskusjon... Endret 24. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
agony Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hva kan man si, 1'ern blir brukt alt for lite, er SÅ mye crap musikk til salgs om dagen. Og produsentene lurer på hvorfor cd salget går ned? Produser noe som er verdt å kjøpe, så kjøper folk det, enklere blir det ikke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Burde fått karakter 0. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 O-zone er så uforklarlig dårlig! Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hehe, masse morsomme ord og uttrykk i anmeldelsen. Godt fortjent spør noen meg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 ja, 1'rn er passe.. den sangen var kanskje litt bra første gang jeg hørte den.. og det var lenge før den ble kjent her i norge.. nå er jeg bare så dritt lei som alle andre.. huff.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Dette er en blanding av danskebåten, elendig sydendiskotek og Grand Prix-kvelden fra helvete. Sier vel det meste. (Som om folk flest ikke visste det fra før) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det finnes en gud, og det er en kvinne ved navn Marit Aaby Vebenstad. La oss håpe dette hjelper folk til å spytte på plata istedet for å kjøpe den og spille på full guffe i bilen mens de kjører rånerundene sine. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 De fikk som fortjent!!, hater o-zone. Hører dragostea din tei nesten hver dag Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Stakkars anmelder som måtte høre på hele skiva... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Stakkars anmelder som måtte høre på hele skiva... måtte hun? Hadde det vært meg hadde jeg fått problemer tror jeg.. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Måtte sikkert ha krise psykologi etterpå Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 De fikk som fortjent!!, hater o-zone. Hører dragostea din tei nesten hver dag haha! og så sier du at du hater de?? Haha :!: Morsomste innlegget jeg har lest idag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Såg på eit slikt interaktivt program her ein dag. NRK trur eg det var. Der stod det "4: 25% Dragostea Dritt Lei!!!!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 De fikk som fortjent!!, hater o-zone. Hører dragostea din tei nesten hver dag haha! og så sier du at du hater de?? Haha :!: Morsomste innlegget jeg har lest idag Han mente muligens at den spilles overalt, og man ikke kan unngå å høre den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Burde fått karakter 0. Terningkast 0 ja... Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Steffyboy: Skjønte at han mente det. Men nå er jeg overtrøtt og ler av de tåpligste ting. Derfor syns jeg det var "dagens" Edit: Det finnes ikke '0' på terningen Endret 24. august 2004 av Post_Mortem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå