Gå til innhold

returnere skjermkortet ?

hansol123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det ikke er noe feil med kortet så er vel den eneste måten at du benytter deg av angreretten. Ser ikke helt hvorfor du ville byttet et 6800 Ultra i et X800 XT (Forskjellen finnes jo såvidt).

Edit: Lykke til om du faktisk klarer å finne et X800 XT :)

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Skjønner godt at du vil bytte til X800XT! :thumbup:

Ser ikke helt hvordan du kan skjønne det når han eier et kort som er ca like bra nå.

Vet ikke om du får angrerett når du har brukt kortet. Det tilsier værtfall at kortet er sånn som det var når du mottok det, og spørst hvor lenge du har hatt det også.

Lenke til kommentar
Skjønner godt at du vil bytte til X800XT! :thumbup:

Men jeg trur du vil få problemer å få byttet det siden du har brukt kortet, og at det ikke er noe feil med det.......desverre.. :(

Jeg skjønner det ikke. Ser på 6800 Ultra som ett bedre valg ;) Uansett er forskjellen mellom de to marginal i de aller fleste eksisterende spill.

Lenke til kommentar
Vet ikke om du får angrerett når du har brukt kortet. Det tilsier værtfall at kortet er sånn som det var når du mottok det, og spørst hvor lenge du har hatt det også.

Jeg skjønner ikke hvorfor du svarer på poster, og skriver akkurat det samme som andre har skrevet? Jeg ser du gjør det i nesten alle poster....

Ikke vondt ment, men jeg skjønner bare ikke poenget... :no:

Svare på poster bare får å få høyere antall innlegg strider mot retningslinjene for forumet vet du.. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du svarer på poster, og skriver akkurat det samme som andre har skrevet? Jeg ser du gjør det i nesten alle poster....

Ikke vondt ment, men jeg skjønner bare ikke poenget... :no:

Svare på poster bare får å få høyere antall innlegg strider mot retningslinjene for forumet vet du.. :ermm:

Jeg har ikke lagt merke til det. Men det er teit å skrive akkurat det samme som de andre for å få flere innlegg :yes:

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvor i denne tråden jeg har svart det samme som noen andre?

Og når det gjelder post telleren så synes jeg forum styret like greit bare kan fjerne at det står antall poster. Det kommer stadig problemer ut av dette. Synes heller folk kan bli utdelt en medlemstittel eller noe om de absolutt skal ha noe.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
men nvidi har 20-30 fps i hl2 i 1600x1200 i oppløsning :cry:

det var ialefall det som stod i tråden ati knuser nvidia i hl2

Så du har kun lyst å bytte fordi ATI ligger en smule over Nvidia i Half-Life 2? Nvidia yter f. eks overlegent bedre i andre spill, blandt annet Doom III.

Lenke til kommentar
Eneste grunnen jeg ser til at du vil bytte er at du får ett kort som bruker mindre strøm og bråker mindre... Og d  finnest da andre kjøleløsninger som du kan putte på 6800...

Nå kommer jo VGA Silencer utgaven til disse kortene også.

D var den jeg mente ;) Den har vel allerede kommet ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...