TAAB Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Greit...greit Jeg vil bytte min nesten nye Xbox (live?) m/dvd kit, to håndkontrollere, og tre spill i en PS2, simpelthen fordi jeg er ute etter å spille FF serien. Hvor i hule heite er det mulig å legge ut en slik annonse gratis? Jeg kikka på qxl men de har ikke noen rubrikk som passer, og jeg har inntrykk av at markedsplassen her ikke er det mest besøkte stedet i verden. Er det noen konsoll nettsteder som har noe som ligner? Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 off topic, sorry men kan ikke la være: Kjøp PS2 men behold xboxn dette kommer du ikke til å angre på. Det blir ikke dyrt uansett. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Nja...jeg spiller stort sett bare på pc, men sitter ofte og savner min gamle (nå døde) PS1. Jeg synes det er så få (gode) rpg/adventure titler til Xbox. Titler som f.eks Morrowind spiller jeg heller på pc'n. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 www.bruktmarked.no eller bruktmarked.gamer.no (samme plass) er stedet som kan brukes da. Denne tjenesten skal pusses opp, men det er fullt mulig å gjøre handler der nå også. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Da var det gjort Tar gjerne i mot flere forslag..................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå