Livslykka Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Om 2 dager skal jeg dra for å se på en russebil jeg vurderer sterkt å kjøpe. En VW Caravelle fra 1981, med Diesel motor og manuelt gir. Det er visstnok nylig sveiset rust på den. Og den var EU godkjent i april i år. Jeg lurer på om dere har noen ideer til hva jeg bør passe på når jeg går over bilen før kjøp. Dette er mitt første bruktbilkjøp, har tross alt ikke hatt lappen mange dagene. Regner med at noen der ute har bedre peiling enn meg. Er litt skeptisk, siden den selges MEGET billig. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvis den nettop er EU-godkjent holder den vel ut skoleåret forhåpentligvis. lenger en det trenger du den jo ikke Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvis den nettop er EU-godkjent holder den vel ut skoleåret forhåpentligvis. lenger en det trenger du den jo ikke Og er den eu-godkjent i april...så kan du selge den til neste år..for eu-godkjenning trenger en berre annakvert år.. Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Vel, nå er den kjøpt. Eneste som mangler er å fikse speedometeret. Og noen setebelter, så blir den russegodkjent. Bilen har en 1,6l diesel. Noe som gjør at den ikke er veldig rask... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 OT: Du skulle vel ikke gå på KG, Livslykka? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Eneste som mangler er å fikse speedometeret. Og noen setebelter, så blir den russegodkjent. Og annlegg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå