notalive Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei, jeg skal kjøpe et spill. Jeg vet ikke hvilket men jeg har lyst på et bra strategispill, jeg bruker å spille CnC Generals: Zero Hour. det er bra Så jeg lurerpå om det er noen som har noe å anbefale? - notalive Lenke til kommentar
Magus Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Warcraft III dør aldri. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Warcraft III dør aldri. jeg har det har en del spill Lenke til kommentar
agony Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er veldig mange å velge i, du har den gode gamle C&C serien. Disciples II serien likte jeg personlig veldig godt, mange timer spilling. Vet flere, men klarer bare ikke huske de Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Starcraft er også populært enda selv om det er 6-7 år gammelt. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Starcraft er kjempebra! Kanskje litt sært for folk som har tenkt å begynne å spille det nå. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Søk funksjonen kommer opp med mannge tråderd, jeg valgte disse tre. 1. 2. 3. Jeg skrev i tråd nummer 1 følgende: Mine krav til et godt stategi spill er følgende. - Det skal ikke basere seg på repeterende innsamlinger av tre/stein/gull. - Det skal ikke ha som formål å bygge de samme basene igjen og igjen. - En skal ikke styre enkelt soldater eller direkte styre militære styrker. Det er taktikk og ikke strategi. Noe som selvsagt kan være artig, men det har ingenting med strategi å gjøre. - Styringen av militære styrker bør være på følgende måte. En sender satyrker i kamp, resten styrer maskinen. - Det finnes bare et fåtall spill som oppfyller disse kravene. Mine spillforslag er følgende: - Europa Universalis 2 - Hearts of Iron - Victoria - Crusader Kings Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 CnC generals kan jeg anbefale på det dypeste....et xtra pluss er tillegspakken: Zero Hour som har flere units samt øker grensesnittet og balanserer litt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ground Controll 2 funker helt okey. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Mine spillforslag er følgende: - Europa Universalis 2 - Hearts of Iron - Victoria - Crusader Kings Boooring! Deg og de Paradox spillene dine.. :!: Neida, kjempebra spill, men det han ser etter er nok noe som ligner litt på WC3. Da kan jeg anbefale: War of the Ring, Battle for Middle-earth og Rome: Total War! Må legge meg nå, skole i morgen Endret 24. august 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Age of Empires II + expansion er kanskje blitt litt gammelt nå, men absolutt bra evt. Age of Mythology fra samme utviklere som også er et bra spill. Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skal det være real-time, så syns jeg personlig at Age of...-seriene er veldig gode, men også Rise of Nations (selvom i dét spillet bruker jeg pauseknappen hyppig. ) Har du prøvd Cultures eller Northland? Fra vikingtida (ja, ikke lagd i vikingtida, da, heldigvis). Så finnes jo alle spillene i Sierra sin "City-building series"; Caesar (der vil jeg anbefale både toern og treern), Pharaoh, Zeus og Emperor, og et eldre spill fra Sierra er Alien Legacy som er veldig bra. Hva med 1503 A.D.? Og de gamle Populous-spillene er jo gode. Tropico 1/2, hvor du styrer en bananrepublikk (og/eller et pirat-samfunn, litt ettersom hvilket spill du velger), er kanskje litt for mikrostyrt? Alt dette er etter min mening, selvfølgelig. Litt vanskelig å gjøre noe annet enn å komme med forslag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ROME!!!!!!!!!!!!! Total War!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ground Controll 2 funker helt okey. Der ja! Jeg visste at en eller annen MÅTTE ha nevnt dette før! Konge bra spill! BTW: controll = Control Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 There can be only one... Total Anhiliation med tillegspakkene, ja jeg vet de har 7 år på baken men de holder seg bare så bra... For de som ikke har prøvd d, så må d prøves! Anbefalt! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 There can be only one... There can always be more! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 jeg har hørt om en modd til generals zero hour som heter blitzkrieg eller noe sånt kan noen fortelle litt om den samt hvor jeg får tak i den Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Starcraft = genialt, selv etter 5-6 år. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 total annihiliation eier max. PS Krogoth som bygges av 50 advanced byggefly ^^ blir full krig Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Starcraft = genialt, selv etter 5-6 år. Det begynner å dra litt på åra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå