Lættis Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mer Star Wars for Lucas Noen som tror dette blir noe av eller har noe mer info om ryktene? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Blir helt sikkert laga mer, men de overgår sikkert ikke de 3 gamle uansett Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg sier bare ja takk... Selv om de kanskje ikke når høyden til De 3 siste, blir de sikkert ganske bra, med gode effekter... Lenke til kommentar
danielR Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Effekter ja.. *sukk* Skulle ønske han bare kunne drite i all denne datagrafikken og gå tilbake til de gode gamle miniatyrmodellene og løskrutt osv som han brukte før. Mye mer sjarmerende på den måten. Folk bryr seg ikke om effekter (ikke alle i hvert fall), de vil ha bra film. Alt det fantastiske med Star Wars raknet jo i dét han lagde episode 1, så et par til eller fra nå tror jeg vil ha lite å si. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Får aldri nok jeg stå på George Men de første er selvfølgelig best... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg er ganske enig med danielR her... Syntes Yoda er en stor skuffelse i de nyeste filmene. Han ser så kunstig ut. Ser nesten ut som om han er mange år yngre, men han er jo 900 og noen år fra før, så 30-40 år spiller vel ingen rolle på hvordan han ser ut. Syntes han er mye bedre i de gamle filmene, der han virker gammel i bevegelsene sine, og utrykkene... Men filmene er jo grei da, hvis du ser bort i fra sånne småting Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Overlever han det da? Mannen begynner å dra på årene... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 For å få nye Starwars filmer til å virke bra må de spille inn de gamle pånytt, de begrenser de nye og det rare er at de klarte "jammen-høgge-meg-i-hodet" å lage bedre Starwars filmer før. De nye må opp mange trinn for å komme på samme nivå. Klart det kommer millioner av folk til kinoene for å se nye Starwars filmer, men det er nok bare navnet som selger. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kult nok med flere episoder i Star Wars sagan. Men spm er hva de skal handle om? Og de kommer ikke til å bli bedre enn de 3 første Star Wars filmene. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Man får jo vite litt av hva som kommer til å skje etter episode 6 hvis man spiller Dark Forces- og Jedi Knight-spillene. Her følger vi en annen hovedperson og en litt annen (men fortsatt parallell) historie. Det som skjer er visst at det blir kaos etter at imperiet blir ødelagt, og så dukker det selvsagt opp mange nye jedier og sither, men alt er ganske rotete og ustrukturert (det nye systemet altså, ikke historien). Historien og stemningen i spillene er ganske mørk og dyster og veldig tøff egentlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) jeg håper for gudsskyld en av de bedre starwars forfatterene der ute skriver manus til de 3 filmene...evt. basert på bøker som er gitt ut elns... Lucas må for all delikke få skrive manuse eller regisere selv! Endret 25. august 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Man får jo vite litt av hva som kommer til å skje etter episode 6 hvis man spiller Dark Forces- og Jedi Knight-spillene. Her følger vi en annen hovedperson og en litt annen (men fortsatt parallell) historie. Det som skjer er visst at det blir kaos etter at imperiet blir ødelagt, og så dukker det selvsagt opp mange nye jedier og sither, men alt er ganske rotete og ustrukturert (det nye systemet altså, ikke historien). Historien og stemningen i spillene er ganske mørk og dyster og veldig tøff egentlig. I See Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Begynner det ikke å bli nok snart. Det er jo bare de 3 første filmene som er Star Wars! De to siste er jo bare noe 3D-tull. Tviler på at den som kommer nå er noe heller. Attack of the clones var jo bare megadritt! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg håper de kommer fordi da er jeg nettopp blitt ferdig med bachelorutdannelsen min og søker umiddelbart jobb som 3D artist hos de Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Overlever han det da? Mannen begynner å dra på årene... Hmm, kanskje han er gammel nok til å kvila ? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Effekter ja.. *sukk* Skulle ønske han bare kunne drite i all denne datagrafikken og gå tilbake til de gode gamle miniatyrmodellene og løskrutt osv som han brukte før. Mye mer sjarmerende på den måten. Folk bryr seg ikke om effekter (ikke alle i hvert fall), de vil ha bra film. Alt det fantastiske med Star Wars raknet jo i dét han lagde episode 1, så et par til eller fra nå tror jeg vil ha lite å si. AMEN. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 De som lager filmer nå for tiden har en uvane med å gå helt berserk med dataen. Hvis det blir flere filmer vil jeg se noe med den sjarmen 4,5 og 6 hadde. Men det er jo uansett ikke lett å lage gode oppfølgere til filmer som Star Wars på grunn av kultstatusen de har fått. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hadde ikke sagt nei til mer star wars nei Men blir de like dårlige som 1, 2, 3(?) så blir det ikke så veldig kjekt Håper han går tilbake til dokke yoda iallefall (tvilsomt) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Mer Star Wars, jeg savner mellomhistorien mellom The Empire Strikes Back og Return Of The Jedi Knight, jeg har den som tegneserie, Shadows Of The Empire, kom også ut som N64 spill, veldig bra story. Ellers er det noen tegneserier som omhandler tiden etter Return Of The Jedi Knight, Mørkets Imperium som den heter på norsk... Også veldig bra story. Håper Shadows of the empire og mørkets imperium blir brukt, eller gjør jeg ikke det, blir vel ikke helt det samme uten Mark Hamill, Harrison Ford, Carrie Fisher og alle de andre Men hvis det skal lages flere filmer synes jeg at de bare kan gi F i alt som heter datamaskiner og bruke dukker og modeller, det ble mye bedre og ser ikke så veldig falskt ut. Da er det kaskje en bedre ide å lage filmer som omhandler tiden før the phantom menace? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Mer Star Wars, jeg savner mellomhistorien mellom The Empire Strikes Back og Return Of The Jedi Knight, jeg har den som tegneserie, Shadows Of The Empire, kom også ut som N64 spill, veldig bra story. Ellers er det noen tegneserier som omhandler tiden etter Return Of The Jedi Knight, Mørkets Imperium som den heter på norsk... Også veldig bra story. Håper Shadows of the empire og mørkets imperium blir brukt, eller gjør jeg ikke det, blir vel ikke helt det samme uten Mark Hamill, Harrison Ford, Carrie Fisher og alle de andre Men hvis det skal lages flere filmer synes jeg at de bare kan gi F i alt som heter datamaskiner og bruke dukker og modeller, det ble mye bedre og ser ikke så veldig falskt ut. Da er det kaskje en bedre ide å lage filmer som omhandler tiden før the phantom menace? Filmen heter Return of the jedi , ikke Return Of the Jedi knight Vis noen har lyst til å lese manus fra de nye filmene finner dere dem her: www.supershadow.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå