Eirik-h Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Når jeg trykker på av knappen i standbymodus på min 3660 så kommer det: Slå av! Lås telefon Generel osv.... Hva i granskauen skjer hvis jeg trykker på lås telefon.... har ikke turt å prøve det Redd for å ødelegge tlf... er det noen som vet hva som skjer? Hvordan blir den låst da? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Den låses med en kode, mer nøyaktig sikkerhetskoden. Det står kanskje hva den er i instruksjonsboken til telefonen. Med mindre du har endret den, da. Du trenger koden for å låse telefonen, og for å åpne den. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Lås telefon er en funksjon for å låse av telefonen med en kode, somregel 12345 på en ny tf(var vertfall det på min) Denne koden kan skiftes(husker ikke helt hvordan men men.. Så vist du låser telefonen og legger den fra deg så trenger man koden for å få tilgang til telefonen/menyene.. Kjekt å ha på foreksempel Overnattningsturer hvor folk i klassen eller noe "låner" telefonen og leser mld og tar bilder..( ikke at det har skjedd meg) føler at jeg forklarte det kanskje Korrekt der Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Riktig det over. Sikkerthetskoden er 12345 hvis du ikke har skiftet. Det er tilfelle på alle Nokiaer ihvertfall.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sikkerthetskoden er 12345 hvis du ikke har skiftet.Det er tilfelle på alle Nokiaer ihvertfall.. SX1 også. Denne tråden er forresten litt feilpostet. 3660 er symbian. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Så kult Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå