AK47 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Koblet til min gode "gamle" Likom 17 tommers skjerm, ettersom jeg skal selge denne maskinen med denne skjermen. Problemet mitt er at jeg ikke får skjermen til å strekke til. I bredden går det greit, men i høyden har jeg nivået på maksimalt, og det er fortsatt et par centimeter svart felt. Kan noen hjelpe meg? Føler jeg ikke kan selge en maskin med en skjerm som ikke gir optimalt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det finns vel sånne knapper på skjermen hvor man kan innstille det? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det finns vel sånne knapper på skjermen hvor man kan innstille det? Problemet er at det står på de ytterste innstillingene. Og skifter jeg til f.eks 1280*960 blir skjermen helt skrudd, med buer i kantene. Skal det lastes ned drivere til skjerm? Trodde slikt gikk ganske automatisk, med plug and play. Bruker for øvrig win XP Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du har også et menyvalg på skjermen for å rette ut buene. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Du har også et menyvalg på skjermen for å rette ut buene. I ATI-innstillingene? Har prøvd der også. Fortsatt 2-3 cm med svart felt over og under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå