Gå til innhold

Hva er best av 9600 PRO og 9600 XT?

ToppDogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XT er best, men det koster nok litt mer også. geneellt sett er det et bra kort i forhold til hva du betaler, men det ikke en "racer" i forhold til de nyere kortene. Det bør likevel holde til de nyeste spillene, på tross for at du må nøye deg med medium og "ok" detalj-nivåer i stedet for høye detaljer og perfekt flyt.

Om du skal ha kortet primært til CS (basert på originale HL) bør du velge et Geforce-kort, da Radeon kortene ofte har en del problemer med akkurat det spesielle spillet. Kortet er mer en nok kraftig, men veldig mange CS-spillere har klaget over ymse problemer fra Radeon-kort i akkurat CS. Om du mener CS:source, så er en Radeon å forettrekke over Geforce, eller i det minste like lurt å kjøpe.

Bestemmer du deg foren Geforce i stedet så er FX5700 i samme prisklasse, og er grovt sett i samme ytelses-klasse.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
nope, bare vanli 1.6

hva gerfoce kort tenker du på¨da?

FX5700 er i samme prisklasse, og er grovt sett i samme ytelses-klasse. Om du ikke vil legge mer penger inn i grafikk-kortet, så kan du få denne til rundt 1200. Den vil ihvertfall garantert fikse minimum 100FPS i CS så lenge resten av maskinen din ikke er et vrak, så det må definitivt kunne sees på som "et konge kort til CS" ja...

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
aldri hatt no problemer med cs med radeon 9800 pro. er det open gl folk får problem med?

Det er sikkert folk osm ikke har problemer med en Radeon på CS, men jeg synes det er dumt å annbefale det når han spør spesifikt om kort til CS, og jeg har lest hundrevis av poster om folk som klager om Readon problemer i akkurat det spillet. Jeg er vanligvis mer fan av ATI enn Nvidia, så dette er ikke noe fanboy propoganda eller noe i den dur.

Nvidia-kort til CS er ihvertfall helt bunnsikkert for et godt resultat.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...