Ozzi Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Det jeg likte med Aopen var at det var USB og Firewire utgang i fronten. Virket hendig. Det forslaget du satte opp, det har integrert nettverkskort og lydkort ikke sant? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Når det gjelder dette redigeringspakken, detta Pinnacle. Hva nøyaktig er det? Er det noe alla Premiere eller er det no komponenter man har inni maskinen for å bedre redigeringen? Hei Ozzi, Får du ikke skoleversjoner av den software i bruker på skolen? Trodde det. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bare ett lite forslag, du er student ikke sant ? Hvorfor ikke kjøpe student lisens til XP pro student koster mellom 550-600 kr Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Vi får ikke programmer av skolen nei Kimmer. Har spurt men det går ikke. Angående den student lisensen. Hvordan fungerer det? Kjøper jeg det samtidig med daten? Jeg tror jeg er ganske klar til å bestille nå. Går for forslaget til sjarken jeg. Alle enige? Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvis du er student, bestiller du studentversion av xp, for å registrere må du bare oppgi studentnr til microsoft slik at du bare kan få en lisens pr bruker. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=798 står at det er oppgradering fra win98se osv, det holder der med at du har en windows cd.....som du bare skal sette inn i under installering som sjekker at du har en "lovlig" windows version Ble nemlig fortalt dette her på forumet, og har bestilt denne versionen selv Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Vi får ikke programmer av skolen nei Kimmer. Har spurt men det går ikke. Angående den student lisensen. Hvordan fungerer det? Kjøper jeg det samtidig med daten? Jeg tror jeg er ganske klar til å bestille nå. Går for forslaget til sjarken jeg. Alle enige? Hei, OK - trodde det! Vil ikke oppfordre til noget ulovligt her. Stort sett enig der - bortsett fra hovedkortet. Du burde velge et P4C800-E Deluxe i stedet for. Det har bedre chippsett og mulighet for flere hardisker (hvilket du helt sikkert ender opp med, hvis du blir 'hooked' på videoredigering). Hardisker kan 'genbrukes' ved senere oppgraderinger. Mvh Kimmer Endret 5. september 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) P4C800-E Deluxe koster jævlig mye flesk. Over 1000 jo. Er litt usikker på hvilket kabinett jeg skal ta. Endret 5. september 2004 av Ozzi Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 P4C800-E Deluxe koster jævlig mye flesk. Over 1000 jo.Er litt usikker på hvilket kabinett jeg skal ta. Hei, Det 'flesk' er gitt jævlig bra ut Utseendet er smakssak - ikke den store forskjell innvendigt på midi-towers - vigtigt er dog at du får en strømforsyning på minimum 350W, av hensyn til at grafikkkortene suger jævlig med strøm pr. i dag. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Da avgjør jo det saken da. det er bare Chieftec som har strømforsyning over dette. De andre er jo da uaktuelle? Denne Pcen jeg da skal bestille. den vil vel også kunne spille HL2 uten problems right? Endret 5. september 2004 av Ozzi Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Denne Pcen jeg da skal bestille. den vil vel også kunne spille HL2 uten problems right? 'np m8' Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 hehe unskyld meg men er ikke helt stødig på det språket der. Var det et ja eller nei? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hehe unskyld meg men er ikke helt stødig på det språket der. Var det et ja eller nei? 'np m8' = 'no problem mate' = 'ingen problem vennen min' = Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Uansett hva jeg gjør så får jeg høyere pris enn det dere har satt opp. kunne dere være så snill å sette opp hele oppsettet med fullstendige navn. Please..... Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har du en e-post adresse så skal jeg poste det til deg?? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har du en e-post adresse så skal jeg poste det til deg?? Hei, Ikke lett å copy/paste fra netshop.no - nei! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det er lite å spare på å kjøpe skoleversjonen fordi du får bare 777,- i fratrekk om du ikke skal ha med OS... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 P4C800-E Deluxe koster jævlig mye flesk. Over 1000 jo.Er litt usikker på hvilket kabinett jeg skal ta. Hei, Det 'flesk' er gitt jævlig bra ut Utseendet er smakssak - ikke den store forskjell innvendigt på midi-towers - vigtigt er dog at du får en strømforsyning på minimum 350W, av hensyn til at grafikkkortene suger jævlig med strøm pr. i dag. Mvh Kimmer Kan vi kanskje unngå all banningen. Vi klarer å uttrykke oss bra uten. Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) AOpen H600B Svart, 350W, W/USB 2.0 board Midi Tower Asus P4C800 Intel P4 3,0 800mhz Zalman CPU Vifte Socket A/478/754 CNPS7000A-AlCu OCZ 1024MB EL Dual Channel optimized PC-3200 DDR 512 x 2 Kit (2-3-2-6) Western Digital Raptor 36GB S-ATA 8MB cache 10000RPM Seagate 120GB S-ATA 7200RPM Barracuda 7200.7 8MB cache Sapphire Radeon X800PRO 256MB Vivo ATI X800PRO Sony Floppy 3.5¨ 1.44MB FDD sort Sony MPF 920 NEC DVD-brenner ND-3500 bulk, intern 16X dual layer sort, bulk Logitech Cordless Desktop MX Trådløs tastatur/mus, USB/PS-2 Microsoft windows XP Home OEM Norsk versjon m/SP1 Samsung 19" CRT SyncMaster 957P hvit 1600x1200@76Hz, TCO99 Det blir 15828,- totalt ferdig sammenskrudd og testet.. Det er 193,- i forskjell opp til 160 gb, men en grense er vel en grense, ellers vil det vel aldri stoppe.. Aopen-poweret er godt nok det... Endret 5. september 2004 av sjarken Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Takker og bukker. Da er det bestemt. Dette er det Intel-systemet jeg vil gå for. Basta. Men det var en ting jeg stusset over i PM din, som fikk meg til å tenke. Du sa at du hadde Intel før fordi et da var bedre enn AMD, men dette var ikke situasjonen lenger. Siden jeg nå har et bra Intel oppsett, kunne du/dere ha satt opp et AMD oppsett som var gjevnverdig med dette og som sto stil med mine bruksområder og budsjett? Så ser jeg hvem som er best. Men går jeg for Intel så går jeg for dette. Tusen takk Endret 5. september 2004 av Ozzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå