mESA Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har da installert S-Ata disken min for ikke så veldig lenge siden. 2-3 uker, og la da inn Win Xp. Det var ikke noe prob med dette nei, men da hardisken ble rotete og jeg bestemte meg for og formatere, da stod det følgende beskjed om at den ikke finner hardisken. Må jeg gå gjennom det install av s-ata disken en gang til? for en venn av meg trengte det ikke, install en gang, så virker den. Men noen her som vet hva som er prob? Lenke til kommentar
handuet Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du må legge inn S-ATA-driverne hver gang du legger inn Windows ja. F6 når cden/disketten booter. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 teeeeeeeeeeeeeeeeeeeit, det trengte ikke en venn av meg, men jaja vist man må det så, husker ikke hva man skulle ha innpå diskette. Noen tips? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 F6 når cden/disketten booter. Det der sier det meste Lenke til kommentar
mESA Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Tenkte på innholdet i cd'n, kan noen si meg det? eller ble det for lett for meg? Lenke til kommentar
handuet Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du fikk vel en S-ATA driverdiskett med hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Nei, jeg lagde en selv med hjelp fra noen fra hw.no forumet, men finner ikke disketten. har maaaange filer, men det var bare noen som jeg skulle ha plassert på disketten, Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nei, jeg lagde en selv med hjelp fra noen fra hw.no forumet, men finner ikke disketten. har maaaange filer, men det var bare noen som jeg skulle ha plassert på disketten, hvilke hovedkort har du? Lenke til kommentar
henrik89 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei jeg har dette samme prob. jeg wipa disken og får ikke instalert win.xp. jeg har heller ikke disketten , trodde den ikke var så viktig så jeg brukte den til wipe disk programmet. håper det er noen som kan hjelpe meg =D Lenke til kommentar
henrik89 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har foressten samsung spinpoint p120s 200gb og hovedkort :msi pm8m2-v jeg trenger di filene som ligger på disketten! takk på forhånd:) Lenke til kommentar
BKB Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Er jo bare å gå på hjemmesidene til produsenten av hovedkortet, de har garantert S-ATA driverene under support/download. Lenke til kommentar
henrik89 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har søkt på google etter både drivere til harddisk og hovedkort tilogmed insta bios på nytt :S jeg syns det er rart att produsenten ikke har drivere som funker :S har lasta ned MASSE forskjellige drivere Lenke til kommentar
roffan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har søkt på google etter både drivere til harddisk og hovedkort tilogmed insta bios på nytt :S jeg syns det er rart att produsenten ikke har drivere som funker :S har lasta ned MASSE forskjellige drivere 6057641[/snapback] Hvis det ikke fulgte med noen diskett til HK, ( noe det heller ikke gjorde til mitt ) Burde det følge med en CD, på den cd'n ligger driverne man trenger...putt så i en diskett og trykk make! Det måtte jeg.... Fulgte det med en support CD til HK ditt? Lenke til kommentar
henrik89 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 takk for svar . jeg fikk da med en diskett:P men fikk sletta filene brukte den disketten til wipe disk eller active killdisk for jeg hadde ikke andre disketter:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå