ovrebekk Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg kjøpte et Powercolor Radeon 9800 Pro 128 MB for noen måneder siden, og har hatt en del problemer med det. Det henger seg hele tiden i UT2004 ( som selvfølgelig er det spillet jeg spiller mest ). Noen ganger blir programmet avbrutt av VPU Recover. Andre ganger forsvinner signalet til skjermen og jeg må restarte maskinen med reset-knappen. Jeg har oppdatert drivere til hovedkort og skjermkort i tillegg til de nyeste patchene til spillet. Har forøvrig en dårlig Q-Tec strømforsyning ( 425 W ). Mulig den gjør systemet mindre stabilt? Lurer på om noen andre har opplevd noe lignende og har noen tips om hvor problemet kan ligge. Når jeg spiller online er det utrolig irriterende å måtte restarte hele tiden. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er ikke sikker på om det er strømforsyningen... Jeg har selv en Q-tec 350W og den holder fint til 9800PRO og digre vifter osv... Men Q-tec er jo drittgreier da.. Installerte du chipsetdriveren først? Har hørt at dette er noe? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg avinnstallerte den gamle skjermdriveren før jeg innstallerte nye drivere til hovedkortet, hvis det er det du mener. Deretter la jeg inn de nyeste driverene til skjermkortet. Men det begynner å bli en stund siden sist jeg formaterte og innstallerte windows på ny. Mulig det hadde hjulpet. Lenke til kommentar
Beetle Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) jeg har samme problemet og jeg formaterte i går. så jeg sitter å håper noen kan hjelpe til her :-) jeg har Radeon sapphire 9800pro 128MB Endret 24. august 2004 av Beetle Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Du har det ja. Hadde vært kjekt om du sa fra hvis problemet løste seg p.g.a. formateringen. I så fall kan jeg prøve det jeg og. Lenke til kommentar
Beetle Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 nei det gjore det ikke :-( Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Googlet litt og det viser seg at det har vært en del trøbbel med UT2004 og 9800Pro. Ellers kan det jo være varmerelatert. Prøv å spill med sidedøren av for å sjekke varmeproblemer. Google Lenke til kommentar
Beetle Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 kjøpte i dag ny psi vifte som jeg satte under skjermkortet, og en ny prosessor vifte. Får ikke lenger feilmeldinger :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå