xmd Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 da bestiller jeg min nye pc i mårra. alle deler osv er helt klart nå.. men er usikker (ENDA) på skjermkort. skal jeg gå for et x800pro eller 6800gt eller vente et par uker til de får inn x800xt? jeg er ikke no benchmark freak , er bare ute etter et kort med bra ytelse i nye spill. takk Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Her er ett godt valg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301212&cks=PRL Denne kan visstnok moddes til X800XT PE og Litt dyrt men det er ikke mye annet på lager i den prisklassen. Endret 24. august 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Her er ett godt valg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301212&cks=PRL Denne kan visstnok moddes til X800XT PE og Litt dyrt men det er ikke mye annet på lager i den prisklassen. samtlige pro-vivo kort kan jo moddes til XT PE da.. Du mangler flaks om det du ikke får går helt opp til samme core/mem clock som XT PE kjører på.. Gjøre modden på mitt kort (Pro vivo Sapphire) og det kjører helt perfekt! Så det er ikke vits å kjøpe det dyreste X800Pro Vivo kortet du finner En god ide er også å kjøpe en VGA Silencer 4 til kortet, evt bruke vannkjøling, ettersom stock kjølern bråker en del og VGA Silencern er en del bedre. (Sapphire TOXIC versjonen av kortet skal ha en kjøler enormt lik VGA silencer4... tror egentlig det er akkurat samme vifta >_<) edit: ser at _KOMPLETT_ kun har det dyre kortet som ble linket til ~ ~ Samme kort, annen butikk, annen pris. Vivo pro med bedre kjøling enn default, ikke inne på lager Endret 24. august 2004 av Niclas Lenke til kommentar
xmd Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) burde jeg slå til på denne? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3999 Edit: glem det. så at det ikke var VIVO utgaven Endret 24. august 2004 av xmd Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) burde jeg slå til på denne? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3999 Det er ikke et Vivo kort som kan moddes, men prisen var pen nok den.. samtidig som de har den.. "på lager" Jeg for min del ville ikke kjøpt det, men er jo modde gal jeg da. Sjekk da! har ikke råd selv, men kan jo poste til dere andre Endret 24. august 2004 av Niclas Lenke til kommentar
xmd Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Så vis jeg sier at jeg tar et POV GeForce 6800 GT. Noen som kan garantere meg at jeg ikke får dårlig fps i cs source? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kjøp X800Pro VIVO og flash til XT. Jeg ligger stabilt på 120 fps i Cs:Source. Dropper skjeldent under 80 fps... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Så vis jeg sier at jeg tar et POV GeForce 6800 GT. Noen som kan garantere meg at jeg ikke får dårlig fps i cs source? Det tror jeg kan garanteres ja.. Uten tvil. Selvom det krever endel.. Lenke til kommentar
xmd Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 da bestilles pc`en om et par timer. Så da blir det en av disse 2 skjermkortene: Nr.1 Nr.2 Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Nvidia's kort gjør det vistnok dårlig i source motoren. Det er fremdeles godt spillbart med et 6800 GT kort, men cs fantaster som må ligge godt rundt 100 fps burde virkelig skaffe seg et ati kort. test av nyere kort i Stress testen som fulgte med CS Source. Edit: Den testen var nok bare de beste korta som ble testa ja... my bad. Endret 25. august 2004 av Myrsnipe Lenke til kommentar
xmd Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 men da bestiller jeg. går da for POV sitt geforce 6800 gt. noen som sier i fra nå om at jeg skal bytte til x800pro`? si i fra nå isåfall=) Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skal du spille CS går du for ATI, skal du spille Doom III går du for nVidia. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 er vel greit å gi denne karen info om korleis dei yter i andre spel og?(i forhold til kvarandre) Lenke til kommentar
xmd Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Skal du spille CS går du for ATI, skal du spille Doom III går du for nVidia. skal spille begge, men kommer nok bare til å spille gjennom doom 3 en gang. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eg ville ha gått for GeForce siden den er mer fremtidsrettet enn ATI... Du skal vel spille andre spill, da vil teknologien i nVidia sin holde ut lenger... Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nvidia's kort gjør det vistnok dårlig i source motoren. Det er fremdeles godt spillbart med et 6800 GT kort, men cs fantaster som må ligge godt rundt 100 fps burde virkelig skaffe seg et ati kort. test av nyere kort i Stress testen som fulgte med CS Source. Edit: Den testen var nok bare de beste korta som ble testa ja... my bad. Hm.. Andre tester gir annet utslag Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eg ville ha gått for GeForce siden den er mer fremtidsrettet enn ATI... Du skal vel spille andre spill, da vil teknologien i nVidia sin holde ut lenger... Ja, så enig. Lenke til kommentar
xmd Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 ok.da kjøper jeg 6800 gt! noen som vet om en netshop som har thermaltake xaser tsunami inne? det er utsolgt på komplett har ikke noe å si om det er svart elelr sølv! er evig takknemmelig til den som finner det =) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 x800 yter faktisk mye bedre i CS og Half-Life 2 enn Nvidia-kortene. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eg ville ha gått for GeForce siden den er mer fremtidsrettet enn ATI... Du skal vel spille andre spill, da vil teknologien i nVidia sin holde ut lenger... Ja, så enig. Ikke for å ødelegge eller protestere, men når har ett skjermkort noen gang vært framtidsrettet? Uansett hvor mye spenn jeg presterer å bruke på ett skjermkort, så blir jeg sittende 5-6 måneder senere og sikler etter ny teknologi... og bruker igjen flere 1000-lapper på ett nytt kort som igjen blir erstattet av bedre teknologi 6 måneder senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå